JENNIEElimdeki çiçeği düzeltip derin bir nefes aldım ve zile bastım. Kapı yirmi iki saniye sonra açıldığında karşımdaki bedenin üstüne atlayıp sarıldım.
"Çok güzel olmuş, bayıldım. Bayıldım..."
Duyduğum kıkırtıyla gülümsemem büyüdü. Bedenim içeri çekilip kapı ardımdan kapandığında Jongin'den ayrıldım. Elimdeki çiçeği ve paketi ona uzattım.
Kai gülerek elimdekileri aldı ve sol eliyle sağ elimi kavrayarak beni salona doğru çekiştirdi. "Seni düşünerek yazdığım şarkı tabii ki de çok güzel olur, Nini."
Kalbim daha sert teklediğinde derince nefes aldım. O kadar uzun zamandır görüşmüyorduk ki...
Bizim albümümüzün çıkışı sonra Jongin'in albümünün çıkışı derken bir araya gelecek zamanı hiç bulamamıştık.
Jongin elindekileri salonun ortasında duran sehpaya koyup koltuklardan birine oturdu ve beni de kucağına çekti. Bu yaptığı şeye o kadar ihtiyacım vardı ki hemen kafamı omzuna yasladım.
"Seni özledim."
Güzel kokusunu içime çekip "Ben daha çok." diye mırıldandım. Elleriyle belimi sarıp beni daha çok kendisine bastırdı. "Nasılsın?" Omuz silktim ve yanağına küçük bir öpücük kondurdum. "Çok iyiyim. Sen?"
Derin bir nefes aldığında kaşlarımı çattım. "Yorgunsun değil mi?" Beni başıyla onayladığında dudak büzdüm. Tabi o bilmiyordu buraya ne hayallerle geldiğimi.
Kendi kendime omuz silkip ayaklandım. Bana merakla bakarken gülümsedim. "Oppa," Yüzündeki ifade yumuşarken güldü. "Sana masaj yapabilir miyim?"
Gülerek beni başıyla onayladığında koltuğun arkasına geçtim ve ellerimi omzuna koydum. Siyah tişörtünün üstünden sert ama canını acıtmayacak şekilde omuzlarını ovdum.
"Jennie-ya ellerin büyülü falan mı?" Kıkırdayarak masaja devam ettim. Kai kafasını koltuğa yaslayıp gözlerini kapatmıştı. Alnına küçük bir öpücük kondurduğumda rahatsız olmuş gibi yüzünü buruşturdu.
Şaşkınlıkla omzundaki el hareketlerimi durdurdum. Uyumuş muydu? Ses çıkarmamaya dikkat ederek yanına gittim. Burada böyle uyursa her yeri daha da çok ağrıyacaktı.
Boynuna bir öpücük kondurdum. Hafifçe kıpırdandığında "Jongin," diye fısıldadım. "Hadi yatağına gidelim." Hala uyanmadığını görünce derin bir nefes verdim.
Onun için buraya gelmiştim. Hemde ne hayallerle... Ama o uyuyordu ve ben ona kızamıyordum bile. Çünkü yorgun olduğunu biliyordum. Hatta onun için endişeleniyordum.
Elimi yanağına koyup okşadım. "Bebeğim hadi yatağına gidelim." İrkilerek gözlerini açtığında beni görünce gülümsedi. "Özür dilerim." Sesi çok az çıkmıştı ama duyabilmiştim.
"Önemli değil. Hadi gel yatağında uyuyalım." Onu, elimi uzatarak kaldırdım. Sersem adımlarla beni takip ederken ellerimizi hala ayırmamıştık.
Odasına girdiğimizde her zamanki gibi dağınıktı ama ikimizde umursamadık ve ve yatağa ilerledik. Jongin yatağa yatınca pikeyi üstüne örttüm ve yatağın diğer tarafına ilerleyip yattım.
Yatakta beni hissettiği anda kendisine çekti ve sıkıca sarıldı.
"Sadece kollarıma gel çünkü biliyorsun ki benim aşkımsın," Alnıma küçük bir öpücük kondurup devam etti. "Tüm kalbini alarak uykuya dalmama izin ver, yasemin kokulum."
Ve o gün hayatımda uyumadığım kadar huzurlu uyumuştum...
Ve bilin bakalım kim geldiiii
Uzatmadan KAI FIRST ALBUM övüp gidiyorum.
Çok ama çok güzeldi. BayıldımmmmMmmh 💋
Seviliyorsunuz...
🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her Şeye Değer ~jenkai~ (tamamlandı)
FanfictionBlackpink'ten Kim Jennie ve Exo'dan Kim Jong-in (Kai) çalıştıkları şirketlerden gizli bir aşk yaşamaya başlarlar ama bu aşk kısa sürede fark edilir ve şirketler yüzünden iki idol birbirinden ayrılmak zorunda kalır. Uzun bir süre birbirlerinden ayrı...