1️⃣2️⃣

313 18 26
                                    


JENNIE

Cuma günü yayınlanan yeni şarkımız 'Ice Cream' çok fazla ilgi ve başarı aldı.

İlk günden çok yüksek izlenme ve beğeni sayısına ulaştı.

Blink'lere bu yüzden minnettardık. Aynı zamanda selenator'lere de elbette.

Ama ne kadar sevinip mutlu olsak da her zamanki gibi bir de kırılmıştık.

İlk defa bir müzik videomuz yayınlanır yayınlanmaz bu kadar hızlı bir şekilde yüksek bir beğenmeme sayısı almıştı.

Yorumlar da sürekli gördüğümüz 'no one'la başlayan yorumlar bu şarkıda daha da artmıştı.

Ve elbette birde blink'lerin kendi aralarındaki çekişmeleri vardı.

Rosé giydiği açık kıyafet yüzünden, Jisoo giydiği kıyafetin okul çocuğuna benzetilmesi yüzünden, Lisa ise rap partlarını aldığı için linçlenmişti.

Beni sevenlerin Lisa'ya attığı tehdit ve ölüm mesajları resmen kanımı dondurmuştu.

Erimek yerine donmuştuk.

Oysa şarkıyı yazarken, müzik videosunu çekerken, Selena ile konuşurken o kadar mutluyduk ki...

"Size okumamanız gerektiğini söylemiştim." dedi Jisoo unnie. Üç yaramaz çocuk gibi koltukta oturuyorduk ve Jisoo bizi azarlıyordu.

Rosé, Lisa'ya sarılıp "Seni seviyorum." diye mırıldandı. Bende Rosé'ye sarılıp "Hepinizi çok seviyorum." dedim bebek gibi çıkarttığım sesimle. Lisa kollarını öne uzatarak Jisoo'yu çağırdı.

Jisoo'da Lisa'ya sarıldığında tamamdık.

Biz; bu dörtlü bir arada olduğu sürece her şeyi geride bırakıp kaldığımız yerden devam edebilirdik.

Biz, hep birlikte güzeldik.

Sarılmamız bittiğinde hepimiz gülümsüyorduk.

Ne kadar bazen kendi aramızda sorunlar yaşasak da biz birbirimizi yıllardır tanıyorduk.

Kalplerimizi biliyorduk.

"Şimdi kutlama zamanı." dedi Rosé ayağa kalkarak. Buz dolabına gidip Selena'nın bizim için gönderdiği dondurmaları çıkardı.

Lisa dondurma kaşıklarını alıp masaya koyduğunda Jisoo'nun koluna girdim. "Ice cream."

Sandalyelere oturup dondurmalarımızı elimize aldık. Dondurmamın kutusunu açarken gülümsedim.

Kokusu bile harikaydı. Dondurmadan bir kaşık aldığımda gülümsemem genişledi. "Kai buna bayılırdı." Jisoo gülümseyerek dondurma kaşığını ağzından çekti.

"Gelince denetirsin." Dediği şeyle gözlerimi kocaman açtım. "Buraya mı geliyor?" Jisoo beni başıyla onayladığında zil çaldı.

Koşarak yerimden fırladım. Kapıyı açtığımda karşımda Jungkook ve Taehyung vardı.

Yüzümü biraz assam da gülümsüyordum. "Hoş geldiniz." Onlar içeri geçerken ellerindeki paketler dikkatimi çekti.

Lisa'ya hediye mi almışlardı?

Onların peşinden ilerlerken kapı tekrar çaldığında geri döndüm ve hemen kapıyı açtım. Karşımda Chanyeol'u görünce öfledim. "Benim sevgilim neden karşımda değil ya?"

Chan elindeki hediye paketiyle gülerek içeri geçtiğinde arkasında Kai'yi görmemle şaşkınca bakakaldım.

"Sevgilin tam karşında, Nini." Kafasını bana doğru eğmişti ve ellerini arkasında birleştirmişti.

Her Şeye Değer ~jenkai~ (tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin