Herkese merhabalarrrrr, arkadaşlar umuyorum iyisinizdir 🖤
Ben bu hikayeye başladığım zamanlar en fazla 60 bölüm olacak diyordum ama 80'i geçtik :D gerçekten ama gerçekten hiç bitirmek istemediğim bir hikaye oldu Hacker, fakat her hikaye gibi bu hikaye de son bulmalıydı. Kayra'nın hikayesini anlatmaya başladığım ilk zamanlardan beri ben hiç böyle güzel tepkilerle karşılaşacağımı düşünmezdim, gerçekten sizlerin de desteğiyle Hacker'ı raflara taşıyabildik. Ne mutlu bize.
Arkadaşlar final konusu için bu duyuruyu yapmam gerekiyordu. Yayınevi ile konuştum ve finalin Wattpad'de yayınlanmamasının daha doğru olacağını söylediler. Maalesef finali burada yayınlayamayacağım ama herkesin kitabı alıp okuma gibi bir durumunun olmadığının da bilincindeyim. O yüzden, başından beri Kayra ile heyecanlanan, onun bu amansız mücadelesine tanıklık eden sizlere, sırf parası olmadığı için finali okuyamamış olması çok büyük bir haksızlık olacaktır. O yüzden yarım saatliğine finali burada yayınlamayı düşünüyorum ama....
Bu ama çok önemli bir 'ama' çünkü dizi olma ihtimali olursa yapımcı buna sıcak bakacak mıdır, emin değilim. Çünkü film, kitaptan çok farklı bir platform. Sonu bilinen bir film izlenir mi emin değilim? Sizce bu konuda ne yapmamız gerekiyor, bana fikir verin? Şunu açıkça belirtmek istiyorum, film olma ihtimali var ama düşük bir ihtimal, film olmazsa kesinlikle yarım saatliğine veya bir saatliğine burada yayınlayacağım, yayınlamadan önce bir tarih söylerim instagram hesabımdan (murateksii veya kayra_official_ ), film olursa zaten para vermeden finali görebileceksiniz o yüzden burada önceden yayınlamak doğru olmayacaktır.
Üçüncü bir hikaye gelebilir fakat henüz başlamayı düşünmüyorum bu hikayeye çünkü Kralların Oyunu'nu aynı kurgu üzerinde ilerleyerek baştan yazıyorum, kitap hali biraz farklı olacak. Çıkartacağım birkaç yer, ekleyeceğim bir kaç yer olacak. Şu an o dosyayı tamamlamaya çalışıyorum.
Final nasıl olur? İyi son mu kötü son mu bilmiyorum, belki Metehan ile belki de Jimmy ile evlenip uzak uzak diyarlara göç ederler, mutlu mutlu yaşarlar :) Belki Kayra ölür, ölürse nasıl ölecektir? Kayra'nın annesi babası belki de ölmemiştir, çok önemli insanlardır filan; Ahsen ve Ayvaz kendisini geliştirip bir yerle mi gelecektir, Kayra belki de üçüncü dünya savaşını başlatır istemeden, her şey olabilir, belki de Metehan'ın Kayra'yı CIA ajanlarından kurtarması bir savaş başlatır, Kayra savaş çıkmaması için teslim olur, bir çok senaryo var.
Sizin final için tahminlerinizi veya olmasını istediğiniz senaryoyu bu kısma yazın, yazılan her yoruma cevap veremiyorum zaten bildirimlerde sıkıntı var ama şunu bilin ki hepsini tek tek okuyorum, güldüğüm mutlu olduğum yorumlar da geliyor. Eksik olmayın. Tahminlerinizi bekliyorum. Sağlıcakla kalın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KRALLARIN OYUNU (KİTAP OLDU)
ActionSERİNİN İKİNCİ KİTABIDIR.... Bir kralı yenmenin tek yolu; kral gibi düşünebilmektir. Ve sakın unutmayın: Rakiplerinize önem verin, hatalarınızı ilk onlar fark eder.