jungkook yere düşerken hye ranın ağzından sessiz bir nida çıkmıştı. jungkook düştüğü yerden doğrularak ayağa kalkmıştı
-bak dostum kavga etmek istemiyorum .- o zaman şansız günündesin. yüzüne yediği yumruk yüzünden geriye yalpalamıştı. bir yumruk daha atmasına izin vermeden yumruğunu havada yakalamış ve boşta kalan eliyle yumruğunu geçirmişti. sinirle ayağa kalkarak jungkook a vuracağı sırada hye ran önüne geçip engellemişti onu.
- yeter artık dur .
-hye ran çekil aradan
- hayır .bu sefer çekilmeyeceğim . şaşkın gözlerle ona bakıyordu
- bu lafları arkandakine güvenerek mi söylüyorsun.hye ran cevap vermemişti arkasına dönüp jungkook un bileğini tutup depodan çıkarken arkasından bağırıyordu.
- bu sözleri söylediğine seni pişman edicem ji hye ran . senle de daha sonra görüşücez jungkook .jungkook kapıdan çıkmadan önce son kez ona bakıp çıkmıştı.
biraz uzaklaştıktan sonra durmuşlardı. hye ran jungkook un bieğini bırakıp.
-aptal neden takip ettin beni. yatağında niye rahat durmuyorsun ki neden her fırsatta beni takip ediyorsun .bir yandan bağırıyor bir yandan da jungkook a vuruyordu.
- hye ran sakin olurmusun.
- dokunma bana .jungkook un ellerini kendinden uzaklaştırdı. oldukları yerde yere çöküp ağlamaya başladı.jungkookda yere çöküp ona üzgün gözlerle bakıyordu. ne yapcağını bilmeden. elini kaldırmıştı sadece kaldırmıştı çünkü yapacağı şeye hye ran nasıl bir tepki verir diye düşünmeden edemiyordu. amacı onu sakinleştirmekti daha fazla sinirlendirmek değil. kaldırdığı eli yumruk yapıp sıkmıştı .sonra bir cesaretle elini açıp yumuşak saçı okşamaya başladı . yavaşca kırılacak bir şeymiş gibi okşuyordu telleri.
- neden hep sen görmek zorundasın benim bu aciz halimi.
-belki kaderdir.
- kader mi eğer kaderse , kaderimi değiştirmek istiyorum . seninde canın yansın istemiyorum. yanımda beni destekleyen birinin varlığına alışmak istemiyorum. jungkook onun dediklerini umursamadan saçlarındaki eli hye ranın beline indirilip onu kendine çekerek sarıldı.hye ran biraz jungkook un omzunda durduktan sonra onu hızla ittmeye çalışsada jungkook buna izin vermedi
- neden yapıyosun bunu bana? neden benim işlerime burnunu sokuyosun .neden yanimdasın .hye ran ın ağlaması artınca jungkook onun belini sıvazlamaya başladı.
- hye ran ağlama .yanında durmama izin ver.elini tut-
- ben kendim iyiyim .sen neden çıktın ortaya. ünlüsün popilersin dünyada bir çok insan seni seviyor . hayatına leke atılması buna göz yumamam . o yüzden ilk geldiğimdeki gibi benden uzak dur . sana söylemiştim ben seninle arkadaş olamam . hye ran jungkooktan hızla ayrılıp yürümeye başladı .jungkook arkasından hızla koşup kolunu tuttu ve hızla kendine çevirdi.
- bu konuda aynı düşünüyoruz .hye ran artık bende seninle arkadaş olmak istemiyorum. ama seni yanlız bırakmak istemiyorum . onlar ne yaparsa yapsın senin yanında olmak istiyorum . evet başıma bela almış olabilirim ama umrumda değil . üzgün olduğunda seni mutlu etmek istiyorum yüzündeki karanlığı silip gülümsemendeki parlaklığı görmek istiyorum gözündeki yaşı silen biri olmak istiyorum. yolun karanlik olabilir izin ver yıldızın olayım ama bunları arkadaş olarak istemiyorum . hye ran seni seviyorum . senden hoşlanıyorum . ben senin yüzünü görmeden sevdim. gözlerinden,gözlerinden sevdim seni. jungkook ellerini hye ran ın gözlerinin altındaki yaşları sildi. yanağına yavaşca okşadı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK UYARISI JJK
Fanficyaşadığı bazı olaylardan dolayı yüzünü herkesten saklayan bir kız . peki bu kız bts katılırsa bu grubun bir üyesi olursa ... ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ - jungkook cidden yüzünü bile görmediğin bir kıza aşık mı oldun. - tabi ona kız denirse bildiğin...