- yaa Jungkook acele et biraz
- hyung telefonumu bulamıyorum .
- Jimin şu Jungkook un telefonunu çaldırsana.
- tamam hyung.
Yurtda yine büyük bir koşuşturma vardı .üyeler sonunda Jungkook un telefonunu bulmuş arabaya yerleşmistiler.
- Namjoon şirketemi gidiyoruz.
- hayır Jin hyung bu sefer başkabir yerde çalışıcaz . Bizim için dans salonu kiralamışlar. Konusu açılmışken dışarda olucağımız için dikkatli olun yüzümüzü kimsenin görmemesi gerek .herkes onaylayıp kendi hallerine geri döndüler .yarım saat geçen yolculuğun ardından sonunda prova yapacakları yere geldiler hepsi yüzlerini kapatıp teker teker içeri girip dans çalışcakları salona geçtiler . Taehyung un sorusuyla tüm dikkatler dağıldı.
- duydunuzmu yeni bir üyemi geliyor .öyle birşeyler duydum şirketde.
- evet bende duydum .doğrumu hyung .
Jimin in Namjoona yönelttiği soru herkesi sessizleştirmişti. Namjoon derin bir nefes alıp
-evet doğru . Bunu size sonra söylicektim ama zaten duymussunuz . Evet yeni bir üye geliyor .yarın olacak seçimlerden sonra kimin olcağı belli olcak .ve şöyle bir yanı da varki yeni üyemiz kız olabilir.
- kızmı saçmalamasınlar.
- aynen fanlar netizeler ne düşünür.
- hemen shiplemeye veya sevgili demeye başlarlar.
-aynen sana katılıyorum hyung.
- ya benden küçük olursa maknealığımı kimseye vermek istemiyorum. Jungkook un lafı üzerine tüm gözler onu buldu.
-ne?
-ciddimisin direk kabullendinmi yeni üyeyi.
- hayır tabikide-
-beyler tamam susun herşey yarın belli olcak hadi dansımızı çalışalım.
-hyung bizimlemi yaşıycak kız olursa.
- bilmiyorum
-gürültü yapmasında kız olur erkek olur umrumda değil. Yoongi ninde konuya dahil olmasıyla büyük salonda yine herkes koroyla konuşmaya başladı.
- tamam susunnn hadi çalışalım herşeyi bekleyip görücez.♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Bir buçuk saatin ardından herkes yorgun bir şekilde bir kenara geçti.Jungkook, Taehyung ,Hoseok üçlüsü su almak için salondan çıktılar. Sohbet ederek giderlerken bir salonun önüne geldiklerinde kendileri gibi dans çalışan birini gördüler.
- ünlümü sizce
- olabilir ağzında maske var.
-çok iyi dans ediyor .yaa Jungkook napıyorsun. Hoseok un lafı üzerine Taehyung Jungkook a döndü. Elinde telefonuyla dans eden kişiyi çekiyordu.
- bu kız . evet bakın şapkası düştü.
Kız dans ederken arkasına dönmesiyle kendisini izleyen üçlüyü gördü . Hepsine baktıktan sonra elinde telefonla kendisini çeken Jungkookta buluşturdu gözlerini.Jungkook gözlerni ayırmadan karşısındaki kişiye bakıyordu .Taehyung un "kaçın" diye fısırdamasindan sonra koşmaya başladılar Jungkook kaçmadan önce saygıyla eğilmeyi unutmadı .koşarlarken Hoseokun sorusuyla gülmeden edemedi
- niye eğildinki.
- bilmem.
- yaa biz niye kaçıyoruz belkide imza istiyordur.
-yada bizi sapık sanmıştir değerli makneamız sayesinde . Koridorun sonundaki Köşeyi döndüklerinde dinlenmek için durdular.
-atlatdık galiba
- evet atlatdik.
- yaa hyunglarım görende ayı kovalıyor zanneder biraz cesur olun.
- bunu deminden ayaklarıni götüne vura vura kaçan Jungkookmu söylüyor.
- hyung ben siz koşuyorsunuz diye koştum.
-neyse ne ha-
-hyung arkanda Taehyung un Hoseok un lafıni bölmesiyle Hoseok arkasına dönüp hızla kenara çekildi . Kız yanlarda duran ikiliyi es geçerek ortadaki Jungkook a yaklaştı. Elini uzatdı. Hoseok cebinden kalem çıkarıp jungkook a yaklaşıp .
- sanırım imza istiyor dedi.Jungkook kalemi hızla alıp .kızın elini tutup imzasını atdı. Kız hızla elini çekti
- naptığını sanıyorsun sen
-imza istemedinmi
- ne imzası telefonunu ver .
- sana niye telefonumu veriyim .fotoğraf çekinmek istiyorsan kendi telefonunuzu verin lütfen
- benim sinirlerimi bozma beni çektiğini gördüm ver dedim
- ne münasebet. niye sizi çekiyim burda çekilmesi gereken biri varsa o da biziz .
Çıkan laf kavgasından Taehyung yanından sıvışıp arka tarafına geçti .
-şu telefonu ver merak etme yemem bana ait olan şeyi silip geri vericem.
- hayır vermiycem. kız Jungkook un elindeki telefonu tutup kendine çekmeye başladı.aynı şekilde jungkook da zıt yönde çekmeye başladı.
- ver dedim
- vermiycem
-ver şunu. Jungkook telefonunu kurtarmak için hızla kendine çekti . Çekti ama telefonla birlikte kızda geldi ve dudaklari birbirine değdi . Aynı anda ikisininde gözleri kocaman açıldı.kızın ağzındaki maske dudaklarını hissetmesine engel olmuyordu. Jungkook un kalbi maraton koşmuş gibi atıyordu. Kız hızla Jungkook u itip ondan ayrıldi.
- yaa sen cidden sapıkmısın.Jungkook konuşamıyordu .sanki konuşmayı unutmuştu.
- senin iyi bir dayağa ihtiyacın var herhalde. Kız elini kaldırip jungkooka vurcağı sırada Hoseok kızın ince bileğini tutdu .
- asıl sen mi sapıksın bune ağzında maske ile hayalet misin belli değil .çıkar şunu bakıyım .hoseok hızla kızın maskesini çıkardı.aynı hızla kız arkasına döndü.arkasina dönmesiyle Taehyungla gözleri buluşmasi bir oldu .Taehyung elindeki su şişesini düşürdü.kız hızla yüzünu örtüp son kez Jungkooka bakip oradan uzaklaştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK UYARISI JJK
Fiksi Penggemaryaşadığı bazı olaylardan dolayı yüzünü herkesten saklayan bir kız . peki bu kız bts katılırsa bu grubun bir üyesi olursa ... ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ - jungkook cidden yüzünü bile görmediğin bir kıza aşık mı oldun. - tabi ona kız denirse bildiğin...