Oyuna İlk Başlama

1.5K 37 13
                                    

Oyuna ilk başladığımda, oyuun bana göre değil demiştim ama geliştikçe oyun beni çok sardı. Bende ouna çoğu kişi gibi arkadaş tavsiyesiyle başladım. Bu oyunu bir yıldır aralıklı şekilde oynuyorum. Eğer siz oyuna yeni başladıysanız sabırlı olun. Oyundan zevk alarak gelişmeye bakın.

Oyun size ilk 3gün gelişmeniz için kalkan veriyo bu ilk 3gün içinde online saldırı yapmayın çünkü kalkanınız biter.
Oyuna ilk başkadığınızda kendi tarzınızı seçin.

1- savunmacı

2- eşit ağırlık

3- saldırgan

Oyunda kendi köyünüzü yönetirken bu 3 strateji den birini seçin ve köyünüzü ona göre planlayın.

1- Eğer savunmacıysanız topladığınız paralarla ilk olarak savunma aletlerini kurun ve geliştirin. Çünkü bu stratejinin yapı taşı "en iyi saldırı, savunmadır" anlayışıdır. Eğer savunmanıızı iyi yaparsanız düşmanların sizin paranızı ve kupanızı çalması zorlaşır.

2- eğer çok savunmacı olmak istemiyor ama bir yandanda savunmanızında güçsüz  olmasını istemiyorsanız ordunuza ve köyünüze eşit paylaşım yapabilirsiniz. Bu tür köyler düzenli bir şekilde gelişir.

3- eğer tam bir savaşçıysanız ve ordunuzu herşeyin üstünde tutuyorsanız siz saldırgan bir köysünüzdür. Bu tür köyler sürekli savaş yapar ve gözleri hep başkasının ganimetlerindedir. Ve köybinasını yükselttiğinde ilk olarak kışlalarını yada labaratuarlarını geliştirirler.

kendi tarzınızla ilgili yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar.

Clash Of ClansHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin