Asker Bilgileri

8.4K 30 16
                                    

1- Barbar

Barbar oyunun ilk askerleridir ve basit mantığa sahiplerdir. İlk gördüğün şeye saldır. Bu anlayışla saldırırlar ve savaşta herzaman en ön saftadırlar. Doğru zamanda, doğru yerde kullanırsanız çok başarı sağlarlar.

2- Okçu

Okçular da barbarlar gibi en yakınındaki birime saldırırlar fakat barbarlar gibi en ön safta savaşamaz onlar hedefleri uzaktan vurmak için vardır. Ne kafar yüksek seviye olursanız olun çoğu oyuncu okçulardan vazgeçemez.

3-Dev

Devlerin canı çokgüçlüdür. Çünkü onlar savunma binalarını yıkmak için yapılan birimlerdir. Her savaşta ilk olarak devlerinizi bırakın çünkü düşma savunmalar onu oldürene kadar çok zaman kaybederler. Bana göre dev ve okçu çok iyi ikili oluyorlar savaşlarda. Devin arkasına koyulan okçularla düşman köyüne iyi ilerleyenilirsiniz bunu deneyin.

4- Goblin

Goblinlere hırsız diyebiliriz yani ben öyle diyorum. Goblinler ganimete dalarlar ilk hedefleri herzaman ganimet olur. Size tavsiyem düşman savunma birimlerini başka birliklerle oyalarken goblinlerinizi salın ve köyün tüm ganimetlerini kısa zamanda toplasınlar. Goblinler oyunun en hızlı birimleridir zira yaylı tuzaklar bile onların hızına yetişemez. Son olarak goblinlerin ganimete 2kat daha hızlı hasar verdiklerini unutmayın.

5- Duvar yıkıcı

Adındanda anlaşılacağı üzere sadece düşman köyün duvarlarını yıkan bir birimdir. Duvar yıkıcıyı ilk açtığında çoğu oyuncu ordunun yarısını duvar yıkıcıyla dolduruyor. Zira bunu hiç tavsiye etmem zaten zamanla onlarda anlıyorlar bunun iyi bir fikir olmadığını.

6- Balon

Dev in hava versyonu diyebiliriz fakat dev kadar dayanıklı ve yavaş sayılmaz. Orduda 5yer kaplarlar.
7-Büyücü

Büyücület fazla hasar verebilen fakat fazla hasara dayanamayan birimlerdir. Kullanımı tıpkı okçu gibidir.

8- Şifacı

Şifacı orduya can veren uçan birimdir şifacınızı iyi korursanız o savaşı kolay kolay vermezsiniz. Devlerin arkasında çok iyi iş yaparlar.
9-Ejderha

Oyunun en havalı birimlerinden biri. Çok dayanıklı çok fazla hasar verebilen eşsiz bir uçan birim. Tabi orduda 20yer kaplaması biraz sıkıntı.
10-Pekka

Pekka bana göre ejderhanın yerdeki olanı gibi dayanıklı ve güçlü yer birimi.

Evet arkadaşlar vote ve yorumlarınızı bekliyorum.

İzbe Kışla Askerleri

İzbe kışla 7.seviye köy binasında kara iksir deposuyla birlikte gelir. İzbe kışla askerleri kara iksirle üretilir.
1-Dalkavuk

Dalkavuk izbe kışkanın ilk birimidir. Uçan ve hızlı bir askerdir fakat fazla hasara dayanamazlar.

2- Domuz Binici

Domuz biniciler aynı devler gibi savunma birimlerini hedef alırlar fakat devlerden çok daha hızlıdırlar ve duvarların üstünden atlayabilirler.

3- Valkrye

Güçlü ve dayanıklı kara birimidir. Elindeki baltayı sağa sola dönedöne sallar.
4- Golem

Tam bir etten duvar hasar puanı çok yüksek olan golemler öldüğünde ardından daha küçük gomitler oluşur.
5-Cadı

Cadılar sürekli iskelerler doğurur. Bi yandan iskelet doğurup bir yandan uzaktan hasar verir. Kullanımı okçuya benzer.
6-Lavtazı

Lavtazı şuan oyunun en son birliğidir. Bu uçan güçlü birimler ilk olarak hava savunmalarını hedef alırlar.

Clash Of ClansHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin