one

22.7K 1K 187
                                    

Yemekhanedeki sıra son bulduğunda elimdeki tepsiyle bir masaya oturdum.Önümdeki yemeklerin hiçbirini yemeyeceğimi biliyordum,yine de bugün bir ilk yapıp yemekhaneye inmiştim ve sonuç yine aynıydı.Elimdeki çatalla yemekleri karıştırıyordum sadece.Açtım ama yiyemezdim.

Tepsideki su şişesini aldım ve suyumu bitirdim,karnım toktu şimdi.Ya da sadece kendimi kandırıyordum.

Tepsideki tabağın içindeki yemekler çok güzeldi,lezzetlilerdi ama sadece boş bakışlar atabiliyordum onlara.

Çatalımı elime alıp patates kızartmasından bir tanesini aldım,bir tane yiyebilirdim,bunu yapmaya zorladım kendimi ve içimdeki o sesi yendiğimi düşünerek ağzıma çatalı götürdüğümde kafamdaki o ses çığlık çığlığa bağırdı:"Yemek yemek mi istiyorsun?Çeneni tut!"

Sonra başka bir ses daha eklendi ona:"O çocuğun şişman olduğunu hepimiz biliyoruz,daha bedenini sıradan kaldıramazken nasıl dans edecek?"diyen iki sene önce hoşlandığım çocuk ve onun bu cümlesine gülen grubundaki arkadaşları.

Elimdeki çatal tepsiye büyük bir gürültüyle düştü,bununla beraber cebimdeki telefon titredi.

Bilinmeyen Numara:Yemek yemelisin Ekin.

Bilinmeyen Numara:Elindeki çatala yemek al.

Ekin:Merhaba?

Ekin:Kimsiniz?Numaranız kayıtlı değil?

Bilinmeyen Numara:Kim olduğum önemli değil şu an.

Bilinmeyen Numara:Sadece önündeki tabakla ilgilen.

Kaşlarım çatılırken yemekhanede gözlerimi gezdirdim ama burada olmadığına emindim,gizliliğini saklamak isterken burada öylece telefonuyla mesajlaşıyor olamazdı.

Ekin:Emir verme.

Bilinmeyen Numara:Tamam Ekin,yemek yer misin?

Ekin:Hayır.

Ekin:Ve lütfen bana mesaj atma.

Ekin:Rahatsız oluyorum.

Bilinmeyen Numara:Sana mesaj atmayı kestiğimde yemek yiyecek misin?

Ekin:Yemek yemem seni neden bu kadar ilgilendiriyor?

Bilmeyen Numara:Aynaya bakmıyor musun sen?

Bilinmeyen Numara:O incelen bedeni görmüyor musun?

Bilmeyen Numara:Hadi her şeyi geçtim,yatağının başında durduğuna emin olduğum o tartı sana ne kadar zayıfladığını göstermiyor mu?

Ekin:Yatağımın başında tartı yok.

Bilinmeyen Numara:O kadar cümleden buna mı takıldın cidden?

Bilinmeyen Numara:Ye.

Ekin:Yiyemem.

Ekin:Hakkımda çok şey biliyor gibi duruyorsun o zaman bunu da bil.

Ekin:Yiyemem anlıyor musun?

Ekin:Çünkü hiçbirinin bana kiloyla dönmeyeceğinin garantisi yok.

Ekin:Beni eski bedenime götürmeyeceğinin garantisi yok.

Bilinmeyen Numara:Eski bedenin de şimdiki bedenin de yeterince zayıf.

Bilmeyen Numara:Sana hangi orospu çocuğu kilolusun dedi bilmiyorum ama onu bulursam elimden kurtulamayacak.

Ekin:Bana değer veriyorsun.

Ekin:Sanırım bu yüzden bana yazma gereği duydun.

Ekin:Bunu yapma,bana ailem bile değer vermiyor.

Ekin:O yüzden seni engelleyeceğim.

Ekin:Eğer ki cesaretin olur da karşıma tekrar çıkarsan,benden bunları bir kere daha duyarsın sadece.

(Bu kullanıcıyı engellediniz.)




ilk kez eşcinsel bir hikaye yazıyorum veeee şey kendi sorunlarımdan bazılarını ekin karakterimize verdim,o yüzden umarım canım yanmaz çünkü bilinmeyeni kahramanım olarak hayal etmekten kendimi alakoyamıyorum.

Empty! (boyxboy)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin