Ekin:hastalığımı okula yayan sen miydin?
Ekin:tabi ki sendin,senden başka bilen var mıydı ki
Ekin:sen gerçekten büyük bir orospu çocuğusun
(Bu kullanıcının ismini 'orospuçocu' diye değiştirdiniz.)
Ekin:tavşanmış,götüme tavşan
Ekin:gerizekalı
orospuçocu:hastalığını okula yayan ben değildim
orospuçocu:dinle beni bi nolur
Ekin:ne var?
orospuçocu:gökalp ile arkadaş değilim artık
Ekin:bundan bana ne?
orospuçocu:bak sana o kadar değer veriyorum ki çocukluk arkadaşımı sana dediklerinden dolayı hayatımdan çıkardım,konuşmuyoruz bile
orospuçocu:düşman olacak raddeye geldik
orospuçocu:sana o kadar değer veriyorum ki ilaçlarını aldığından,yemeklerini yediğinden emin olmak için hastaneye gittiğin ay yani geçen ay evinizin karşısındaki binaya taşındım
orospuçocu:ve şimdi sen de bana hastalığını okula yaydığımı,alp yüzünden seninle dalga geçtiğimi söylüyorsun
orospuçocu:o kadar da büyük orospu çocuğu değilim hani
Ekin:Sana hemen güvenebilmemi bekleme bu çok zor
Ekin:Sadece deneyeceğim tamam mı?
orospuçocu:Tamam bu bile yeter bana
orospuçocu:Bu arada hastalığını yayan şerefsizi bana bırak sen,onunla öyle güzel ilgileneceğim ki
Ekin:Fark etmeden ilk konuşmamızda Gökalp'e de öyle demiştin
Ekin:Elimden kurtulamayacak demiştin
orospuçocu:Kolay mı kurtuldu zannediyorsun
Ekin:Yani o kardeşin sayılırdı?
orospuçocu:Ne kardeş ama
orospuçocu:Hoşlandığımı bildiği çocuğun hayatını sikti
orospuçocu:Tabi bu yüzden ben de onun hayatını
Ekin:NE
Ekin:Ne yaptın?
orospuçocu:Onun için mi endişeleniyorsun cidden
Ekin:Hayır
Ekin:Sadece seni düşünüyordum
orospuçocu:Kalp krizi geçirirurom gerizekalığ ani şeylwr sötleme
Ekin:Peki?
Ekin:Bir dakika
Ekin:Yeni geliyor
Ekin:2 sene önce o olaydan 2 gün sonra gökalp fena benzetilmiş şekilde okula gelmişti
Ekin:Onu sen yaptın değil mi?
orospuçocu:arada bi zeki oluyorsun daha bi bayılıyorum sana
orospuçocu:hatırlat karşına çıktığımda alnından öpeyim seni canımın içi
Ekin:Yavşak
orospuçocu:Ayıp ediyosun
2 Nisan 2015 Deniz
Ekin kızarmış gözleriyle ve düşen omuzlarıyla sınıf kapısından çıktığında içimde bir şeylerin alevlendiğini hissettim.Yumruk yaptığım ellerimin avucuna tırnaklarım batıyordu.Arka cebimden telefonumu çıkardım ve Gökalp'i aradım."Neredesin?"diye sordum dişlerimin arasından,telefonu sıkıyordum sinirden."Ne diyosun oğlum ağzının içinden,düzgün söyle ne diyorsan."dediğinde gevşek gevşek,bendeki halatların kopması bir oldu."Neredesin diyorum orospuçocu?!"diye bağırdım.
"Of ne diyosun Deniz,arka bahçedeyim gel."
Arka bahçeye çıktığımda futbol sahasının yanındaki banklardan birinde oturuyordu.Gökalp ve arkadaşları.Bundan sonra katiyen benim arkadaşlarım değillerdi.Onlara yakınlaşmaya başladıkça Gökalp'in hala Ekin'in hakkında atıp tuttuğunu duyunca kaşınan elime daha fazla sahip çıkamadım ve Gökalp'i yakalarından tutarak kaldırdım.Yumruk attığımda yüzü yana düştü ve yakalarından bıraktığım için birkaç adım sendeleyerek ağzına dolan kanı tükürdü.Harbi iyi vurmuşum he,kendimi tebrik edeceğim sonra.Kararan gözlerini gördüğümde aha dedim başlıyoruz!Mert beni geriye çekerken Kaan ve Berkin de onu tutmaya çalışıyordu.Mert,"Napıyosunuz oğlum siz?Saçmalamayın lan."Mert'den kurtulmaya çalışırken bana yumruk atamamış,hırsını alamamış olan Gökalp benden daha beterdi,Kaan'ı itmeye çalışıyordu.
"Sakinim Mert bırak beni."Kaşlarını hala çatıkken bir kolumdan tutarak bana bakmaya devam etti."Emin misin?Güvenmiyorum sana."dediğinde başımı salladım hala gözlerim Gökalp'deyken."Evet,bırak artık beni."
"Pekala."Kolumdan tuttu ve beni oradan çekerken sırtlarımızı Gökalp'e dönmüş,okul kapısından içeri geçecekken sakinleştiğimi düşünerek kolumu bırakmıştı.Mert büyük hata yapmıştı.Arkamı dönüp koşarak Mert'i atlattığımda Gökalp'in de oturtulduğu banktan kalktığını gördüm.Büyük çarpışma gerçekleştirerek ona tekme attığımda yere düştü,üstüne çıkıp bir elimle yakasından tutup bir elimle yumruk attım ve bağırdım."İbne senin babandır orospuçocu!"
Mert'in meseleyi anlamış gibi arkadan bağırdığını duydum."Hassiktir!"Bir anlık afallamayla Mert'e odaklandığımda Gökalp bunu fırsata çevirerek yerimizi değiştirdi ve bir yumruk da o çaktı bana."Babam ibne olsa burada olur muydum salak orospuçocuğu?"
Tekrar yerimizi değiştirdim ve bir yumruk daha attım."Hala konuşuyor götünü siktiğim."Gevşek gevşek güldü,altımda olan bedenine rağmen."Ekin'in götü var,ne gerek var benim göte."dediğinde Mert atıldı oradan."Ayıp ediyorsun artık Alp!"
Sinirden Gökalp'in kan bulanmış yüzünü fark edemezken,daha da sinirlenmiştim ve işte bum."İşte şimdi belanı siktim Götalp,artık elimden Mert bile alamaz seni."Sonrasında kan yüzünden birbirimizi bile göremeyene kadar birbirimizi dövdük;ne Mert,Kaan ve Berkin ayırdı bizi ne de arka bahçeye hiç uğramayan öğretmenler.En sonunda hastanedeydik zaten.
Hastane odasında uyandığımda yanımdaki yatakta yatan Gökalp'e sırtımı dönmüş karşımdaki pencereden dışarıyı izliyordum."E rahatladın mı bari Deniz?"dediğinde ağrıyan bedenime rağmen zar zor o tarafa doğru döndüm ve parçalanan dudağımla acısa da gülümsedim."Rahatladım orospu çocuğu."
Sonra sırtımı geri döndüm ona,yatmaya devam ettim ve ikimizde 2 gün için rapor aldık.
orospu çocuğu kelimesine karşı özel bir zaafım var biliyo muydunuz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Empty! (boyxboy)
Teen FictionEkin yeme bozukluğu olan asosyal bir çocuk, Deniz ise basketbol takımındaki popüler çocuktu.