CONTACT 2
MİN YOONGİ
"Lanet olsun, Min Yoongi! Sıçtığını temizlesene!"
Kafama atılan sert cisimle uykumdan uyandığımda, bakışlarımı huzursuzca etrafta gezdirdim. Bu adam ne zaman beni bu şekilde uyandırmaması gerektiğini öğrenecekti? Ah, gerçekten sinirlerime dokunuyor. Yayıldığım koltuktan diklendim ve büyük salonda bakışlarımı etrafta gezdirip, Hoseok'u aradım. Onu tam arkamda Azrail gibi tepeme binmiş bir şekilde gördüğümde, gözlerimi devirdim. Menajer değiştirmek için çokta geç kalmamışımdır değil mi? Şöyle güzel bir bayan alabilirim mesela? Bana yemek falan yapardı, böylece birde menajerimin karnını doyurmakla uğraşmak zorunda kalmazdım. Elimle dağılmış saçlarımı biraz daha karıştırdım ve esnememe engel olamazken, sordum.
"Saat kaç lan?"
Hoseok sabır dilercesine yukarı doğru baktı ve anlamadığım bir şeyler mırıldandıktan hemen sonra elindeki, kağıt destelerini yüzüme doğru çarptı. Dün akşam eve geldiğimde odamı birbirine katmıştım, doğru ama sonuçta bir sanat yaratmaya çalışıyordum ve bu oldukça zorlu bir süreçti. Bu yüzden de Hoseok'un bunu anlamasını beklemiyordum zaten. Kağıtları üzerimden attım ve yerime geri uzandım. Bu saatte kalmak tarzım değildi, asabileştiğimi hissedebiliyordum.
"Bana bak, Yoongi eğer döndüğümde kalkmış ve bu pisliği temizlemiş olamazsan...Seni bir kedi kostümüyle sahneye çıkarırım, anladın mı?!"
Hoseok tehditler savurarak geldiği gibi gittiğinde, derin bir nefes aldım ve gözlerimi kapattım. İlk önce Sia peruğu şimdide kedi kostümü öyle mi? Nasıl bir tarzım var benim böyle? Yeniden uykuya dalmamak için koltuktan kalktım ve masanın üzerindeki cep telefonuma uzandım. Neden bir telefonum vardı bilmiyordum, sonuçta Hoseok dışında iletişimde bulunduğum kimse yoktu. Telefonumun bildirim kısmının bomboş olması kesinlikle bir KPOP idolüne göre bir olay değildi. İnternete girdim ve biraz sayfalarda dolaştım. Hayran sayfalarında gördüğüm fotoğrafımla durdum ve tıklayarak ne olduğuna baktım. Genelde benim fotoğrafım ortada çok fazla dolaşmazdı çünkü kimse Agust D'nin ayak işlerini yapan sıradan biriyle ilgilenmezdi. Sayfa açıldığında hızlıca ne yazdığına baktım.
@Ynna_D Sizce Agust D'nin asistanı bu kadar mükemmel görünüyorsa, kendisi nasıldır? Sanırım o yüzünü göstermediği sürece bu adam benim bias'ım!
Yorumlar
@ChaeeST OMG! Bu çocuk kesinlikle çok tatlı! Kar beyaz resmen! Sizce D boy, asistanı onu gölgede bırakır diye mi yüzünü göster miyor?
@Agust_Mi_Chaa Saçmalamayın! D oppa eminim ki daha yakışıklı!
@jitothemin(Yoonmin kkk) Oh bu oppa çok yakışıklı! Bence tam D boy'un tipi, sizce sadece asistan mı? Kim Seme merak ediyorum kkkk
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CONTACT | BTS
FanfictionMin Yoongi , Agust D isminin ardına gizlenen uluslararası bir rap sanatçısıydı. Bütün bunların ötesinde pişman olduğu bir geçmişi, kabullenemediği bir kimliği vardı. Yıllar sonra hayatına dahil olan biri, onu geçmişiyle ve kendisiyle tekrar tanıştı...