×characters×

2.1K 49 30
                                    

Draco porzucił arystokratyczny szyk i szkoli się na magomedyka by wreszcie się na coś przydać.

Na pytanie "dlaczego akurat auror?" Blaise odpowiada śmiechem i - w jego mniemaniu - zabawnym " nie mam pojęcia".

Sklep Theodora nie jest często odwiedzany, więc aby zabić czas pije herbatę. I tylko przypadkiem za każdym razem wsypuje za dużo cukru.

Pansy ma chęć na poważną posadę i koleżankę po fachu.

Hermiona chciałaby posiadać tytuł ministra i niby przypadkiem wychodzi na randkę z panną Parkinson.

Neville sumiennie podlewa swoje rośliny, a potem spóźnia się na kursy przygotowujące do uczenia dzieci.

Quidditch zawsze był jednym z najważniejszych aspektów życia Rona. Teraz jest także pracą, w której nie traci zapału do pomagania w wyborze miotły.

Kawiarnia "With Green" wygląda iście ślizgońsko, lecz menu wszystko wynagradza.

Dean i Seamus już na pierwszym roku w Hogwartcie mieli relację, którą tylko oni rozumieli, więc gdy zobaczyli rozpacz Goerge'a nie mogli mu nie pomóc.

Ginny znana była ze swojej upartości ale zdawanie piąty raz na kurs aurorski było niezrozumiałe nawet jak na nią.

Lavender farbuje włosy, nie jest pewna swoich preferencji seksualnych i potrzebuje pracy.

Niecodzienne błyskotki były nieodłączną częścią Luny ale po zostaniu redaktorką Żonglera zdawała się w nich topić. I nawet to nie powstrzymywało jej od dawania dziwnych rad wszystkim wokół.

Harry odrzucił od siebie wszystko, czego od niego wymagano i zamiast na aurora, szkolił się na nauczyciela Obrony przed czarną magią. I możliwe że miał za przyjaciela ospałego węża, a o niektórych rzeczach nadal nie mówił głośno.

W dzisiejszym przedstawieniu wystąpią:

Draco Malfoy as blond_prince

Blaise Zabini as d3vil

Theodor Nott as theo-bitch

Pansy Parkinson as monsterhigh

Hermiona Granger as xbookmionax

Neville Longbottom as n.bottom

Ron Weasley as chicken.ron

Daphne Greengrass as bestgreengrass

Astoria Greengrass as queenasti

Seamus Finnigan as b00m_seamus

Dean Thomas - Finnigan as anty.b00m.dean

Ginny Weasley as gin-ger

Lavender Brown as love-lav

Luna Lovegood as alwaysdreaming

Harry Potter as uwu_pottah

Wszystkie zdjęcia są pobierane z aplikacji Pinterest.

Instagram | Drarry/Pansmione [zawieszone]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz