Doma jsem stála pod horkou vodou a přemýšlela jsem, co jsem to dneska udělala. ,,Neměla jsem ho ke mně zvát. Byla to chyba…“ Teď mi přijde, že jsem se možná zachovala a ji jako lehká žena.
Zastavila jsem kohoutek a vzala si čistý ručník.
Crrrrn. Podívala jsem se na displej mobilu. Půl osmé večer. Crrrrrn. ,,No jo, vždyť už jdu.“
Ručník jsem si obmotala kolem neusušeného těla a vyšla z koupelny. Rychle jsem proběhla předsíní a mířila jsem si to ke dveřím bytu. Přes kukátko jsem viděla Joshe. Otevřela jsem dveře.
Vypadalo to, že chtěl něco uštěpačného říct, ale jak mě uviděl, tak se zarazil.
,,No páni… můžu dál?“ Ustoupila jsem mu z cesty a šla směrem ke koupelně.
,,Jenom se obleču a hned jsem u tebe.“
V tom mě ale chytil za ruku a otočil si mě k sobě. ,,Řekl bych, že se nemusíš oblíkat.“
Ručník v mžiku spadl na podlahu. ,,Tohle je špatné.“ Zašeptala jsem. Už si stačil sundat košili, takže jsem měla výhled na jeho vypracovaný hrudník.
,,Kde máš postel?“ Kývla jsem hlavou dozadu a on mě vzal do náručí a přenesl mě do ložnice, kde mě pomalu položil na deky. Pak si rozepnul pásek a sundal černé kalhoty. Až byl úplně nahý, tak si lehl vedle mě a přitáhnul si mě k sobě. Cítila jsem jeho rty na mých, pak se posunul na bradu, na krk. Začal mi hladit prsa, dal mi malou pusinku na bříško a vrátil se k mým rtům.
Pravou rukou dal mezi mé nohy a začal mi hladit klitoris. Vzdechla jsem vzrušením a lehce se prohla v zádech slastí. Nemohla jsem se dočkat, až do mě vnikne.
,,Joshi, už mi to udělej!“
,,Ještě ne, nejsi ještě moc mokrá.“
,,Proč mi tohle dělá.“ Chytila jsem jeho hlavu rukama a našla si jeho rty. Pak jsem cítila, jak si na mě lehl celým tělem a jak pomalu do mě vnikl.
,,Ach..“ Vrátil se do původní polohy a znovu ho přitlačil víc do mě, tentokrát ale silněji a rychleji.
,,Rychleji!“ To už jsem skoro žadonila. Oba dva jsme čím dál tím rychleji oddechovali. Vykřiknul. Už dosáhl orgasmu. Po pár vteřinách jsem pak cítila příjemnou křeč, jak projela celým mým tělem. Vykřikla jsem hlasitěji.
Lehl si vedle mě na posteli a chytil mě za ruku.
,,Jess, to bylo… skvělé.“
Jenom jsem se usmála a podívala se mu do jeho očí. Lehla jsem si na jeho hruď a začala mu po ní kreslit nesmyslné obrazce. On mě hladil po zádech.
,,Zlobíš se na mě ještě?“
Nechápavě jsem se na něj podívala: ,,Za co?“
,,Za všechno. Že jsem neměl odvahu jít za tebou na základce, ani na střední. Že jsem si tě nenašel ani během vysoké. Že jsem se ti teď neozval…“ Tohle jsem nečekala, že mi řekne. Dala jsem mu pusu na tvář. ,,To je v pořádku.“
,,Ne to není, chci ti to vynahradit.“
,,Máme plno času, tak můžeš.“ Usmál se a já hned musela taky.
ČTEŠ
Přetrvávající láska
RomanceKdyž má člověk přátelství, radost a hlavně tu lásku, tak je šťastný. Některé dálosti, hlavně ty ne moc dobré, lidi i spojuje dohromady. Co se však ale stane, když něco nevyjde? Snad se vám tato krátká story bude líbit a snad vás i zaujme. Budu ráda...