25. Спасибо за прекрасную семью

307 13 5
                                    

*Три недели спустя*
Сейчас в семье Чон все прекрасноно конечно не учитывая одного, что Т/и сегодня стало очень  плохо  с утра но Чонгука не был дома.
*Т/и*
Я проснулась утром где-то в 9:00,  и Чонгука не было дома. Приняв водные процедуры я вышла с комнаты и направилась на кухнюЧонгук приставал возле меня охранника, хоть я  и не хотела.  Я приготовила себе омлет и хотела уже есть но вдруг меня жутко начало тошнить я быстро побежала в ванную.
*Охранник*
Госпожа Чон с вами все в порядке? Может позвонить господину Чону? Т/и вышла с ванной вся бледная.
*Т/и*
Нет не нужно его беспокоить по пустякамвсе в порядке. Т/и направить обратно на кухню и охранник за нейнот тут не ожиданно Т/и упала в обморок но охранник  успел её поймать
*Охранник*
Ало господин Чон госпожа Т/и потеряла сознание я сейчас везу её а больницу.
*Чонгук*
Я рано утром ушёл на роботу пока Т/и спалапоцеловать её я ушёлОна как мой маленький ангелочек.
Я сидел в офисе как вдруг мне позвонил Охранник которого я приставил охранять Т/и.
Ало, что?  В какую больницу ты её везёшь?
Сбросил трубку я быстро выбежал  уехал
Секретар Лия позовите господина Кима на моё место.
Я гнался со всей скоростью и через 5 минут был на месте. Я влетел в здание больницы и начал крыса ь искать жену.
Где онагде моя женаДоктор к вам только что поступила девушка Чон Т/и,  где она?
*Доктор*
Молодой человек не беспокойтесь такона сейчас отдыхает в 405 палате.
*Чонгук*
Что с ней?
*Доктор*
Это она сама должна вам сказать. *Чонгук*
Спасибо. Я побежал искать эту 405 палату и нашёл её влетел тудаМоя малышка лежала на кровати. Я упал на колени возле её взяв за руку.
Малышка моя что с тобойЧто где  болит? Почему ты улыбаешся?
*Т/и*
Я решила встать с кровати
*Чонгук*
Не вставай.
*Т/и*
Чонгук мной всё  нормально. Ты лучше сядь, я тебе кое что скажу.
*Чонгук*
Любимая не пугай меня так.
*Т/и*
Не переживай ты такпросто я беременнаТы серо станешь папой. После этого Чонгук стоял секунду в шоке, а после на кинулся с объятия и и поцелуями.
*Чонгук*
Любимаясолнышкодорогая моя, драгоценная моя спасибо тебе. Я самый счастливый. Я буду  лучшим папой  на свете.
На роботу у Чонгука все знаютчто но жена всегда на первом месте для негосто она для него самый драгоценный каменьЕсли у него проходит совещание,  и его любимая хочет его видеть он сразу же поедет дамой к ней.
На работе все знаю что его жена для него  королева Чонгука и боже сохрани обидеть королеву. 
Через 9 месяцев Т/и родила Чонгуку близняшек мальчика и девочку. 
После наркоза к Т/и в палату зашёл Чонгук с малышкой на руках, а мальчик у медсестры.
*Чонгук*
Малышка моя спасибо тебе за это счастье. Спасибо за это сокровище.
Всё это время Чонгук и Т/и жили прекрасно,  вот прошло два года,  сегодня у ваших малышей День рождения  Т/и стояла на возле зеркала как внезапно её начало тошнить. 
*Чонгук*
Я был на кухне с малышами и Тэхёноми Соми как внезапно услышал,  что Т/и побежала в ванную.  
Милая с тобой всё  в порядке?
Т/и вышла с ванной не думая почему её  тошнит.
*Т/и*
Всё хорошо,  просто что-то  не то съела. Что?  Почему ты улыбаешся? Чонгук?
*Чонгук*
Малышка спасибо тебе я снова буду отцом.
На эти крики пришёл Тэхён и беременная Соми.
*Соми*
Что случилось? Т/и ты в порядке?
*Т/и*
Да,  но похоже я беременна.
*Соми *
Милая поздравляю тебя.
*Т/и*
Спасибо. 
Через пару месяцев у Т/и и Чонгука родился сынишка, ещё одна  копия отца. 
*Чонгук*
Спасибо дорогая за такую прекрасную семью  малышей.  Я вас люблю очень.
*Т/и*
И я вас.
КОНЕЦ.

25. Thank you for a wonderful family

* Three weeks later *
Everything is fine in Jungkook's family now, but of course not considering one thing that T / and it got really bad in the morning but Jungkook was not at home.
* T / u *
I woke up around 9:00 in the morning and Jeongguk wasn't home.  Having accepted the water procedures, I left the room and went to the kitchen.  Jeongguk pestered the guard beside me, even though I didn't want to.  I made myself an omelet and was already hungry, but suddenly I was terribly sick, I quickly ran to the bathroom.
*Security guard*
Are you okay with Mistress Jung?  Should I call Mister Jung?  T / and came out with a bathroom all pale.
* T / u *
No, there is no need to bother him over trifles, everything is in order.  T / and send back to the kitchen and the guard behind it, the note is not expected here. T / fainted but the guard managed to catch her.
*Security guard*
Alo Mr. Jung Ms. T / and passed out, I'm taking her to the hospital.
* Jungkook *
I went to the robot early in the morning while T / and slept, I left to kiss her.  She's like my little angel.
I was sitting in the office when suddenly I got a call from a security guard whom I assigned to guard T / s.
Alo, what?  Which hospital are you taking her to?
I hung up the phone and I ran out quickly.
Secretary Leah call Mr. Kim to my place.
I was chasing at full speed and after 5 minutes I was in place.  I flew into the hospital building and started looking for my wife.
Where is she, where is my wife.  Doctor Jung T / s girl just came to you, where is she?
*Doctor*
Young man do not worry so, she is currently resting in room 405.
* Jungkook *
What with her?
*Doctor*
She herself must tell you this.  * Jungkook *
Thank.  I ran to look for this 405 ward and found it flew there.  My baby was lying on the bed.  I fell on my knees beside her taking her hand.
My baby, what's wrong with you?  What hurts where?  Why are you smiling?
* T / u *
I decided to get out of bed.
* Jungkook *
Don't get up.
* T / u *
Jungkook is okay with me.  You better sit down, I'll tell you something.
* Jungkook *
Darling, don't scare me like that.
* T / u *
Don't worry, I'm just pregnant.  You will become gray dad.  After that, Jeongguk stood in shock for a second, and then he rushed with hugs and kisses.
* Jungkook *
Darling, honey, my dear, my precious, thank you.  I'm the happiest.  I will be the best dad ever.
On Jeongguk's robot, everyone knows that his wife is always in the first place for him, one hundred she is the most precious stone for him.  If he is having a meeting, and his beloved wants to see him, he will immediately go as a lady to her.
At work, everyone knows that his wife is Jeongguk's queen for him and God forbid offending the queen.
After 9 months, T / y gave birth to Jungkook twins, a boy and a girl.
After anesthesia, Jungkook entered the room with the baby in his arms, and the boy was at the nurse's.
* Jungkook *
My baby, thank you for this happiness.  Thank you for this treasure.
All this time, Jungkook and T / u have been living great, now two years have passed, today is your kids' birthday T / and stood by the mirror when she suddenly started to feel sick.
* Jungkook *
I was in the kitchen with the kids and Taehyunomi Somi when I suddenly heard T / y run to the bathroom.
Are you okay, honey?
Y / and left the bathroom without thinking why she was sick.
* T / u *
It's okay, I just ate something wrong.  What?  Why are you smiling?  Jungkook?
* Jungkook *
Baby thank you I will be a father again.
To those screams, Taehyung and a pregnant Somi came.
* Somi *
What happened?  Y / and are you okay?
* T / u *
Yes, but it looks like I'm pregnant.
* Somi *
Honey, I congratulate you.
* T / u *
Thank.
A couple of months later, T / i and Jungkook had a son, another copy of his father.
* Jungkook *
Thank you dear for such a wonderful family of kids.  I love you very much.
* T / u *
Me too.
END.

  Killer look [ЗАВЕРШЕНО] Where stories live. Discover now