Yıl 2003
Yer: Tony ve Steve'in evi
Herkes sessiz bir şekilde duruyordu. Büyük evden tek bir ses bile çıkmazken Steve yerdeki bakışlarını hemen yanında oturan eşine çevirdi ve tek kaşını yavaşça havaya kaldırdı. Tony mesajı almıştı bile. Yalandan boğazını temizleyerek tüm dikkatleri üzerine çekti.
"Biliyorsunuz ki biz bir hafta önce bugün mahkeme salonundaydık ve boşanacaktık. Ama başımıza gelen bir olay oldu...-"
"Bunu zaten herkes biliyor Tony. Konuya gel bebeğim."
"Pekala pekala. Steve'in karnında minik bir hayat var. Bizim hayatımız ve ben ne Steve'e ne de küçük bebeğimize bir şey olsun istiyorum. Bu yüzden Avengers'tan bir süreliğine ayrılma kararı verdik. Biliyorum, bensiz çok zor olacak ama...-"
"Tony!" diye uyardı Steve eşini. Bazenleri içindeki özgüven fazlaca ortaya çıkıyor bu da onda ego oluşturuyordu. Hoş, Steve onun egosuna bile hayrandı ama yenilmezlerin Tony'nin egosuna hayran olduklarını düşünmüyordu. En basit örneği ise Tony ne zaman ego kassa herkes gözlerini deviriyorlardı.
"Çok doğru bir karar." dedi Natasha hafif ama ciddi bir gülümseme ile. "Zaten biz de size bundan bahsedecektik. Görev esnasında Steve'in alacağı en ufak darbe minik yeğenimizi etkileyebilir ve biz bunu istemeyiz."
Tony içine derin bir nefes çekip kolunu eşinin omuzuna attı ve kendisine çekti. Koyu sarı saçlara büyük bir öpücük kondururken aynı zamanda güzel kokusunu da içine çekiyordu.
"Ben ne sana ne de bebeğimize bir şeyin olmasına izin vermem."
Tarih 2020
"Wanda nerede?" diye sordu Stephen gülümseyerek etrafa bakınırken. Tony en başta eşine daha sonra Stephen'a bakıp omuzunu silkti.
"Arkadaşlarıyla takılacakmış."
"Öyle mi? Peki Peter nerede?"
"O okul gezisinde."
Tony hızlı bir şekilde konuştuğu için Steve tek kaşını kaldırıp eşine baktı. Bir işler çevirdiği belliydi. Bir şeyler gizliyordu çünkü Tony ne zaman kendisinden bir şeyler gizlese hızla konuşur ve göz temasından kaçınırdı. Aynı şimdiki gibi.
•
"Wanda! Buna emin misin?" diye sordu kumral çocuk bir gergin bir şekilde. "Çünkü Bay Rogers kesin bir şekilde "Bu gücü anlayana kadar kullanmanı İstemiyorum Wanda." dedi. Ve ben...-"
"Bu kadar korkak olma Peter." diye cevap verdi kız gülerek. "Babam biraz fazla otoriter veya endişeli olabilir ama bu gücün bir anlamı var. Boş yere bana verilmedi. Bunu en iyi sen bilirsin."
"Benim gücüm seninkinin yanında fazla masum kalıyor Wanda."
Wanda bunu duymamazlıktan gelip gözlerini kapattı ve tek elini havaya kaldırdı. Ellerinden kırmızı sisler çıkmaya başlarken karşısındaki büyük ağacı hedefi haline almıştı. Kırmızı büyüsünü ağacın etrafına sardıktan sonra bir anda ağacı topraktan söküp ileriye doğru fırlattı. Peter bu gösteriyi hayran hayran izlerken Wanda dudağını yukarıya kıvırıp tek kaşını havaya kaldırdı.
"Bu gücü saklamayacağım Peter. Bu güç saklanılacak bir güç değil."
•
"Steve'in seni nasıl korkuttuğunu hatırlıyor musun?" diye sordu Stephen kahkaha atarken. Tony gözlerini devirirken Steve'de Stephen ile beraber kahkaha atmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Our Daughter Is A Witch ✰Stony✰ ❦Superfamily❦
FanfictionTony Stark ve Steve Stark Rogers iki yıldır evlilerdi fakat yaşadıkları kötü olaylar sonucunda boşanma kararı aldılar. Boşanacakları gün mahkeme salonunda yaşanan bir olay onları tekrardan birbirlerine bağladı. "Hamilesin ve ben baba olacağım!" ❦...