İlk Gördüğüm Andan Beri

549 43 91
                                    

"En son nerede görülmüş?" diye sordu sarışın adam kollarını göğsünde bağlarken. Thor içine derin bir nefes çektikten sonra elindeki çekici siyah büyük masanın üzerine bıraktı ve yüzünü kapatan sarı saç tutamlarını geriye itti.

"O ve ben, Asgard halkına birkaç duyuruda bulunacaktık. Odasına gittiğimde onu bulamadım. Heimdall'ın yanına gittim hızlıca. Yerdeydi. Midgard'ın kapısı ise açılmıştı." Thor'un sesindeki çaresizlik tüm odada yankılanırken Steve yanındaki üzgün adama destek olmak ister gibi omuzuna iki kez vurdu. "Merak etme, Thor. Onu bulacağız." sesi ne kadar emin bir tonda çıksa da odadakilerin umudu pek fazla yoktu. Loki'ye akıl-sır erilmezdi. Adam zeki ve kurnaz biriydi ayrıca Fesatlık Tanrı'sıydı. Sadece kendi istediği zaman ortaya çıkar, ortalığın içinden geçer ve daha sonra tekrardan yok olurdu. 

"Biliyorum, buna müsaade etmeyeceksiniz ama acaba ben mi denesem birde?" Wanda sessiz bir şekilde odayı girip bu cümleleri mırıldandığı herkesin bakışı Tony ama en çok Steve'i buldu. Tony'i ikna etmesi kolaydı adam sarışın adam serum yüzünden mi yoksa kişiliğinden dolayımı bilinmez ağır bir inatçı yapıya sahipti. Genellikle Steve'i ikna eden kişi Tony olurdu ama konu Wanda ve Peter'ın hayatı ise Tony bile bu inadı kıramazdı.

"Baba," dedi Wanda yüzünü hafif bir tebessüm koyarak Tony'nin yanına gelirken. "Eğer Thanos yeniden Loki'nin zihnine girdiyse bu sefer çok daha kötü sonuçlar doğurabilir. Loki acı çekiyor, bunu hepiniz biliyorsunuz. Lütfen bana izin verin ve Loki'yi buluyum. Buna yapabilirim."

Steve sessiz bir şekilde baktı kızına. Zihninden Stephen'ın söylemiş olduğu 'Zamanı geldiğinde o da savaşacak.' cümleleri çıkmıyordu. Belki de büyücü haklıydı. Bu güç Wanda'ya verildiyse bir sebebi de olmalıydı.

"Hazırlan..." dedi kızına ciddi bir ifade ile. "Ya da Loki'yi bulmak için ne yapacaksan yap. Hızlı ol."

Wanda şaşkın bakışlarını sarışın babasına çevirdi. Ayrıca Steve'e şaşkın bir şekilde bakan tek kişi Wanda değildi. Tony başta olmak üzere tüm avengers şaşkınca bakıyordu.

"Tanrım, bu benim dostum Steve'mi?" diye mırıldandı Bucky gözlerini hafifçe kısarken. Natasha nişanlısına kısa bir bakış atıp kafasını iki yana salladı. "Bu beni de şaşırttı."

"Baba? Gerçekten mi?" diye sordu kumral kız iki kaşını havaya kaldırırken. Çünkü yanlış anlamış olabilirdi, hadi ama! Steve asla böyle bir şeye müsaade etmez, müsaade etmeyeceği gibi birde saatlerce nutuk çekerdi.

"Kararımı değiştirmeden bir an önce Loki'yi bulsan iyi edersin, Wanda. Ben Stephen'ı arayacağım, Carol sen Thor'un yanında dur. Sevgilim sen Jarvis ile etrafı tara belki bir iz bulursun. Siz, çifte kumrular..." Bucky ve Natasha dikkatlerini Steve'e verdiklerinde sarışın adam kızına bir bakış atıp tekrardan ikileye döndü. "Wanda'ya yardım edin. Ve Clint, sen Peter ile çok iyi anlaşıyorsun. Eve gidebilir misin? Onu şimdi merak sarmıştır. Başına bir bela sarmasını istemiyorum."

Herkes kendisine verilen görevleri yapmak için dağıldıklarında Steve telefonunu çıkartıp adımlarını büyük pencerenin önüne doğru atmaya başladı. Telefon çalıyordu ama açan olmadı. Steve birkaç dakika bekledikten sonra bir kez daha Stephen'a ulaşmaya çalıştı ama öncekinden farkı yoktu.

"Emir verirken o kadar çok ateşli oluyorsun ki ağzımın suyu akmasın diye sıkı sıkı kapatıyorum." Tony arkadan Steve'e sarıldığında sarışın adam gözlerini kapatıp karnının üzerindeki eli tuttu. Tony ise kafasını Steve'in iki kürek kemiğini arasına koyup o çok sevdiği kokuyu içine çekiyordu.

"Stephen'ı aradım fakat açmadı." diyerek sevdiği adama yüzünü döndü Steve. "İki kez hem de."

Tony'nin tek kaşı yavaşça havaya kalkarken "Neden?" diye sordu. Steve alt dudağını 'Bilmiyorum.' anlamında dışarıya çıkartıp kafası iki yana sallamıştı. "Belki o da Loki'nin peşindedir?" diyerek ortaya bir teori attı esmer adam. Steve birkaç saniye eşinin gözlerine baktıktan sonra "Jarvis bir şeyler bulabildi mi?" diye sordu. Esmer adam "Hiçbir şey yok. Sadece ufak hırsızlıklar birkaç dövüş ve tartışmalı kavga. Hiçbiri de Loki'nin tarzı değil."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 30, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Our Daughter Is A Witch ✰Stony✰ ❦Superfamily❦Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin