הבריחה של נחש הבריח הברזילאי "זיכתה" אותי ואת הארי בעונש הכי כבד שאי פעם קיבלנו. עד שיכולנו לצאת שוב מהארון כבר התחיל החופש הגדול, ודאדלי הספיק לשבור את המסרטה שלו, לרסק את הטיסות עם השלט הרחוק, ובפעם הראשונה שרכב על אופני המירוץ שלו - להפיל את גברת פיג הזקנה בזמן שניסתה לחצות את דרך פריווט על הקביים שלה. הבן אדם הזה כל כך "מוכשר".
אני והארי שמחנו שהלימודים נגמרו, אבל לא הייתה דרך להימלט מהחבורה של דאדלי שהגיעה לבקר בבית כל יום. פירס, דניס, מלקולם וגורדון היו כולם גדולים ומטומטמים, אבל בגלל שדאדלי היה הכי גדול ומטומטם, הוא היה המנהיג. האחרים סתם שמחו להשתתף בספורט האהוב על דאדלי: ר פידיפת הארי. וזאת הסיבה לכך שהארי ואני (לא רציתי להיות לבד בארון בזמן שהארי בחוץ) השתדלנו לבלות כמה שיותר זמן מחוץ לבית בשיטוט ובמחשבה על סוף החופש, שנראה לנו כמו קרן אור של תקווה. בתחילת ספטמבר אני והארי יתחיל ללמוד בבתי ספר חדשים, ולראשונה בחיינו אנחנו לא נלמד באותו בית ספר עם דאדלי ולצערנו, גם לא אחד עם השני. דאדלי נרשם לעבור לבית הספר הפרטי שבו למד הדוד ורנון, סמלטינגס. גם פירס פולקיס היה אמור ללמוד שם. אבל את הארי עמדו לשלוח לבית הספר הציבורי המקומי, המקיף סטונוול ואני הייתי אמורה להתחיל ללמוד בבית ספר לבנות במרחק רבע שעה הליכה מהבית של הדרסלים (זה היה המקום שבו למדה הבת של החברה של דודה פטוניה, זאת שכל הבגדים שלי היו פעם שלה, ככה שהיא יכלה לתת לי את התלבושת האחידה). באחד הימים ביולי הדודה פטוניה לקחה את דאדלי ללונדון כדי לקנות לו את התלבושת האחידה של סמלטינגס, והשאירה אותי ואת הארי אצל גברת פיג. היא הייתה פחות משעממת מהרגיל. הסתבר שהיא שברה את הרגל בגלל שמעדה על אחד החתולים, ובעקבות זה נראה שהיא מחבבת אותם קצת פחות. היא הרשתה לי ולהארי לצפות בטלוויזיה, ונתנה לנו פרוסות של עוגת שוקולד שהיה לה טעם כאילו שהתה במקרר כמה שנים.
באותו ערב בסלון הציג דאדלי לכולם (לי, להארי, לדוד ורנון ולדודה פטוניה) את התלבושת החדשה. הבנים בסמלטינגס לבדו מעילי פרק בצבע חום-אדמדם, מכנסי ברך בצבע כתום (מה זה השילוב צבעים הגרוע הזה??) וכובעי קש שטוחים ועגולים. הם גם החזיקו מקלות, והשתמשו בהם כדי להכות זה את זה כשהמורים לא הסתכלו (הא?). זה היה אמור להיות אימון טוב לחיים.
כשדוד ורנון ראה את דאדלי במכנסיו החדשים הוא אמר בקול חנוק שזה הרגע הכי מרגש בחיים שלו. דודה פטוניה פרצה בבכי ואמרה שהיא לא מאמינה שזה הדאדלי'לה המתוק שלה, שגדל ונראה כל כך נאה ובוגר. אני ברחתי לשירותים ואיך שהדלת נסגרה מאחורי התחלתי לצחוק בשקט. זה היה כל כך מצחיק לראות את דאדלי התלבושת הזאת שלא יכולתי לעמוד בזה.
למחרת בבוקר כשאני והארי נכנסנו לארוחת הבוקר, היה במטבח סירחון נוראי שנדף מגיגית פח גדולה שהייתה מונחת בכיור. הארי התקרב והציץ פנימה. אני לא יכולתי. זה היה כל כך מסריח!
YOU ARE READING
אמילי פוטר ואבן החכמים|| מוקפא
Fantasiaאמילי היא האחות התאומה של הארי פוטר. יש לה שיער שחור ארוך וחלק ועיניים ירוקות. היא מרכיבה משקפיים עגולים. היא גילתה את הקסם שבה בגיל 4, אבל היא עוד לא ידעה שזה קסם. היא מחוברת מאוד לטבע ויש לה שליטה די מפתיעה בארבעת היסודות. היא אוהבת חיות והחיות או...