2

13.3K 691 10
                                    

Ne treba da budem ovde. Trebalo bi da budem kod kuće. Danas sam sahranila oca, nisam plakala i ali moja majka i sestra jesu. Juče su bile ljute na mene, danas su samo tužne. Nakon celokupnog obreda izbegla sam gužvu ljudi i izvukla se da telefoniram, samo želim da što pre odem odavde. Neočekivano ugledam Tolana sa porodicom i nekom dugonogom plavušom. Priđem im bez razmišljanja.

- Seda primi moje saučešće – Murat mi se prvi obratio.

- Hvala gospodine Erdogan.

- I moje Seda – njegova supruga me zagrlila.

- Žao mi je Seda – Onur je bio blag. Oduvek sam ga gotivila.

- Hvala Onure.

- Moje saučešće – plavuša mi pruža ruku.

- Hvala – dok se rukujem sa njom okrećem se ka Tolanu.

- Moram da razgovaram sa tobom – bila sam kratka.

- Sad? – pita me iznenađeno.

- Večeras se vraćam kući i želim što pre da rešim problem koji će tebe naročito interesovati.

- Brzo se vraćam – obavestio je porodicu.

. .

Izvučem dve čaše i očev omiljeni skoč, da voleo je skoč. Sipam i pružim jednu čašu Tolanu.

- Hvala – prihvata je i gleda me rezervisano. Tolan je sin svog oca – visok, sa zelenim očima, kosom crnom kao ugalj i miran. Uvek miran.

- Slušam te.

- Čujem da želiš firmu, voljna sam da ti je prodam.

Ovo nije očekivao.

- Kako?

- Otac je firmu ostavio meni, ja je ne želim a moja majka i sestra ne bi znala šta bi sa njom. Dakle uzmi ili je prodajem nekom drugom.

- Otac ti je malopre sahranjen.

- Znam.

- I ti već odlaziš?

- Da – potvrdim.

- Ne znam zašto me to čudi kad ti to odlično ide od ruke – podigao je čašu i otpio gutljaj pića,

- Da li je želiš, ili ne? – mi nismo tema razgovora.

- Da! Želim je – spustio je čašu i stao ispred mene.

- Odlično, daj mi ponudu koju će pogledati naš advokat – ostavim i ja svoju čašu pa se ispravim.

- Promenila si se – sizio je obrve.

- Ali ne puno – dodaje.

- Moje saučešće zbog tvog oca.

- Hvala – progutam knedlu.

- Nije me voleo ali cenio sam ga.

- On je znao – priznam mu.

- Kako?

- Ne znam ali znao je.

- Da li te je zbog toga izbacio iz kuće? – namrštio se.

- Odluka da odem je bila moja, moj otac je bio strog ali nije bio okrutan.

- Razumem.

- Odlično. Javi se očevom advokatu, on zna kako da me kontaktira – zaobiđem ga i izađem iz očevog kabineta. Moram da odem odavde što pre.

Prema tebi grešnaWhere stories live. Discover now