- Šta da čuješ? – pravim se blesava.
- Odakle se Kan i ti poznajete – krenuo je ka meni i stavio ruke u džepove.
- Sa Kipra – izdahnem.
- Kako?
- Poslovno, sarađuje sa mojom bivšom firmom.
- Još?
- Šta još?
- Nemoj. Ne volim kad ljudi misle da mogu da igraju igrice sa mnom – upozorava me. Huuuu.
- Mi smo... viđali smo se.
- On je oženjen – optužuje me.
- Ima dete i čeka drugo – dodaje.
- Nisam znala. Nisam pitala. Nije me interesovalo.
Namrštio se i frknuo kroz nos.
- Vidi... viđala sam se muškarcima, konkretno sa Kanom to je bilo zbog seksa, ja nisam znala da je oženjen on nije znao da imam decu, kraj price – to je istina.
- On mi je prijatelj, poslovni partner.
- A kako sam ja to mogla da znam?
- Ne dopada mi se ova situacija.
- Ne? Ma hajde Tolane ti si prijatelj sa svojim bivšim devojkama, možeš da budeš prijatelj i sa mojim. Bivšim.
A to mu se ne dopada. Samo što ne frkne na mene.
- Nije lep osećaj zar ne? – pitam ga ali ne dobijem odgovor.
- Neću se izvinjavati zbog toga što sam imala život. Toliko – raširim ruke i izađem iz njegove kancelarije.
Pogledam u telefon i vidim nekoliko propuštenih poziva od Kana. Odmah ga pozovem.
- Hej – javio se.
- Hej i tebi.
- Seda čuj, nisam znao i moja žena...
- Kan opusti se, sigurno neću reći tvojoj ženi za aferu.
- Hvala ti, mislim ona je trudna i ne bih želeo da se dogodi nešto loše.
- Možeš da budeš miran, i treba da znaš nešto.
- Šta?
- Tolan zna, provalio nas je.
- Sranje! Nisam znao da ste vas dvoje... Mislim kako?
- Svemir. Ili karma. Vidi on je otac moje dece i treba da znaš da se više nećemo viđati.
- Naravno, ne brini.
- Ok, onda sve najbolje – šta da kažem drugo?
- Hvala, takođe.
Paf. Bar samo to rešili. Ovaj svet je stvarno mali.
. . .
Pokupim decu posle škole i odvedem ih kući. Ručali su, uradili domaći, onda smo plivali i veče je došlo brzo. Spremim se za izlazak, smestim decu u auto i krenem kod Tolana. Valjda je kod kuće.
Tolan jeste bio kod kuće i kad sam ušla osetila sam miris pice pa ugledala prvo Omera.
- Hej odkud ti? – pitam ga pa ga zagrlim.
- Brat me je zvao da budemo dadilje dok se ti provodiš – našalio se.
- Ha, ha.
- Šalim se, veoma mi je drago zbog Azre.
YOU ARE READING
Prema tebi grešna
RomanceJednom davno napravila sam grešku. Jednom davno bila sam sebična. Ali zemlja tajnu ne drži, kako svi tako i ja moram jednom platiti svoj ceh. Priča o dobrom muškarcu i sebičnoj ženi.