Vrtim olovku među prstima dok slušam Melek. Nalazimo se na sastanku a ona nam objašnjava kakva će biti reklama za novi model aviona koji treba da izađe u prodaju. Dobra je u svom poslu i svi je slušaju – Tolan, zamenik, finansijski direktor, ljudi iz proizvodnje i ja. Da slušam je ali i razmišljam o tome kako sam sinoć jebala njenog verenika u njegovim kolima jer tehnički ja sam bila gore. Seks je bio fantastičan, uživala sam i želim još ali onda pogledam u Melek i pomislim kako sam loša osoba. Ali ja ne bih bila ja da ne šutnem grižu savest u guzicu, ja sam slobodna žena, on je taj koji je veren.
Moje misli prekida moja nova sekretarica, zna da sme da prekida sastanke samo ako su moja deca u pitanju.
- Deca? – pitam je.
- Potukli su se u školi.
Ustanem brzo.
- Dobro su?
- Oni jesu.
- Šta se događa? – Tolan kreće sa mnom.
- Blizanci su se potukli u školi. A tek je drugi dan – otpuhnem.
- Idem sa tobom, nastavićemo drugi put.
Izađemo i krenemo po decu.
. . .
Javuz i Jaman su bili mirni. Nisu povređeni, to je najvažnije.
- Dobro ste? – pitam ih.
Klimnuli su glavama.
Kleknem pored njih.
- Pre nego što uđem kod direktora želim da čujem šta se dogodilo.
- Pakt? – pita me Jaman.
- Uvek – potvrdim.
- Imali smo čas fizičkog vaspitanja i trkali smo se. Javuz je pobedio i taj zao dečak Džan, gurnuo ga je i moj brat je pao – Jaman je bio ljut.
- Onda sam ja ustao i gurnuo sam njega – Javuz kaže.
- Zatim je on hteo da se bijemo i skočili smo na njega – slegnuo je ramenima.
- Je li povređen? – pitam.
- Nije – učitelj nas je razdvojio.
- Rekli ste mi sve? – pitam još jednom.
Ustali su i pogledali me ozbiljno.
- Nikad nećemo prekršiti pakt - Javuz se uozbiljio.
- Tako je – Jaman je klimnuo glavom.
- U redu, idem da rešim ovo. Budite ovde.
- Dobro mama.
Situacija kod direktora je bila vesela. Svaki roditelj brani svoje dete i verzje svom detetu ali deca nisu uvek nevina a roditelji su nažalost slepi. Džanovi roditelji su pretili tužbom, direktor je pokušao da smiri situaciju a ja sam ćutala. Kad se malo stišalo vikanje onda sam stupila ja na scenu.
- Ja predlažem da prijavimo sve policiji, oni će ispitati učitelja i učenike, tako ćemo doći do istine.
- Gospođo to nije potrebno – direktor me uverava.
- Moja deca su blizanci, čim neko dirne jedno dete drugo skače da brani brata, tako sam ih vaspitala. Oni nisu započeli tuču već vase dete jer nije moglo da podnese poraz. Izgubilo je trku, šta će biti kad život počne da ga pobeđuje? Jeste li razmišljali o tome? – pitam roditelje.
YOU ARE READING
Prema tebi grešna
RomanceJednom davno napravila sam grešku. Jednom davno bila sam sebična. Ali zemlja tajnu ne drži, kako svi tako i ja moram jednom platiti svoj ceh. Priča o dobrom muškarcu i sebičnoj ženi.