(Yaş:23)
(Resimdekiler jin jennie jisoo ve tae bara gittiklerinde çekilmişler eğlenmişe benziyorlar :) iyi okumalar )Jin'den:
"Tanrım ne yolculuktu ama "
"Jimin tüm yol boyunca yakındın"
"Kusura bakma ama amerika ve ben bütünüz"
Annemler yazlıktaydı o yüzden evde kimse yoktu.
"Sen dinlen istersen"
"Sen?"
"Ben tezime devam etmem gerek"
"Nerede yatıcam ?"
"Üst katta çık sol taraf"
"Tamam kolay gelsin sana bro"
Gülmüştüm jimin ile internette tanışmıştık lise zamanları o zamanlar çok yanlız hissediyordum ve jimin karşıma çıkmıştı.
Böylece dostluğumuz başlamıştı.
Jisoo'nun öğretmen olduğunu biliyordum yarın okullunu ziyarete gidicektim yani böyle planlamıştım.
Uzun bir süre tezim üzerine çalıştım.
"Ah tanrım evde yiyicek hiç birşey yok"
"Markette gitmelisin o zaman"
"Uyanmışsın"
"Evet acıktım çünkü tezin nasıl gidiyor"
"Gitmiyor demek daha doğru olur"
"Ahh adamım doktorluk seni baya yıpratıcak gibi ama seni asıl yıpratan duyguların"
Haklıydı kafamı eymiştim. Ellini omzuma koyup.
"Hadi jin markette git"
Kafamı sallayıp evden çıktım her köşede bir anım vardı. Sanki burası bir anı defteri gibiydi. Ve bende o anı defterinde dolaşıyor gibiyim.
Marketten yiyicek birşeyler aldım ödeyip çıkmıktım yollumu değiştirdim çünkü kulübeyi merek ediyordum.Çok yanlız duruyordu. İçimde bir burukluk vardı.
Kapıyı itip içeri girdim.
Herşey yerli yerindeydi. Bir an gözlerim doldu. Nasıl bu halle gelmiştik artık bunu sorgulamam lazım biliyorum fakat yapamıyorum.
Biraz oturmuştum eski oyuncalarımıza bakıyor yaşadığımız anıları düşünüyordum zamanın nasıl geçtiğini anlamadım bu kulübe sanki zamanı yutan bir canavar gibiydi.
Eskiden hep böyle düşünürdük.
Jimin aklıma gelmişti. Hemen kalktım bir anda kapı açıldı bu taehyung'du.
Ne kadar değişmiş yüzü düşük bir şekilde bana bakıyordu.
"Demek Amerika'dan döndün"
"Evet değerli birşeyi almaya geldim"
"Hala şiir gibi konuşuyorsun jin bu seferde korkup kaçar mısın?"
"Sende halla alaycısın benim ciddi olduğumu birlikte gittiğimizde anlıyıcaksın"
"Demek dediğin gibi büyüyüp geldin"
"Senin aksine sözlerimi tutuyorum"
Gülmüştü.
Ve yere uzanmıştı.
"Sözler birçok söz içlerinden birini tutman güzel ama unutma kimse senin hayal dünyanda yaşamıyor"
Biranda bir gölge hissetttim arkamda."Tanrım jin dönmüşsün"
Boynuma atlamıştı.
"Ah evet bugün döndüm"
Boynumdan kopup tae'nin yanına oturdu gereksiz bir mutluluk vardı üstünde endişesini sanki mutlulukla kapatmak istiyormuş gibi.
Sanki halla dostmuşsuz gibi...
Yanına oturmam için el hareketi yaptı.
Tae ise istifini hiç bozmadan uzanmaya devam etti.
"Neler yaptın Amerika'da?"
"Sana verdiğim sözleri tutum"
"Tanrım jin çok sevindim doktor olmana"
"Tam olarak sayılmaz bir tez yazıyorum şuan geçerli bir tez olursa doktorluğa bir adım atmış olucam"
"Harika senin adına çok sevindim"
Gülmüştüm.
"Buraya gelme sebebim ise benim için çok kıymetli birşeyi almaya gelmem"
Taehyung ayağa kalktı.
"Tanrım jin değiştim oynuna son ver"
"Jisoo benim büyük adam olmama son bir adım kalmışken artık bekleyemiyorum"
"Ah jin lisa beni bekliyor çok üzgünüm yarın iş başı yapıyoruz o yüzden bu akşam eve gitmemiz gerek seni görmek güzel eğer burdaysan okulla ve bize mutlaka uğra"
Diyip kulübeden sessizce ayrılmıştı.
"Oo hazır değil jin bunu anlamıyıcak kadar çocuksun halla"
"Filmin sonunda'da bunu diye bilicekmisin?"
"Sonu belli değil mi?"
"Kes sesini psikolog bozuntusu seninle bu oyunu oynamaya gelmedim"
Diyip kulübeden ayrıldım.
Sorun yoktu tae'yeyi sorun olarak görmüyordum.
Jisoo işi olduğu için gitmişti.
Eskiden böyleydi.Flashback
(Yaş:17)"Ya jisoo kendine bunu yapmayı kes"
"Jin suçlu hissediyorum"
"Daha ne kadar bu ağaca tırmanıcam?"
"Üzgünüm"
"Jisoo sadece bir gecellik bir olaydı kendini bunun için cezalandırmana gerek yok"
"Ailemden gizli şeyler yapamıyorum suçluyum ve cezalıyım"
"Sadece bara gittik jisoo bir yaş fark var ceza verelicek bir durum yok"
"Jin annemin haberi yok bara gittiğimden ve o gün kore dili ve edebiyatı sınavı için çalışacağım söyledim sizde bir saat eğlenip gelicez diye kandırdınız beni tüm gece barda kaldık "
Sinirli olduğu belliydi.
"Ya jisoo biz genciz yapma bu kadar otoriter olma"
"Sınavım çok kötü geçti jin"
"Sen tüm sınavların için aynısını söylüyorsun"
Somurtuyordu.
"Geç oldu jin in artık ağaçtan"
"Bak görmeye gelicem bu cam hep açık olsun kapıyı açmıyorsun bari cam açık dursun"
"Hava sıcak şanslısın"
Kahkaha atmıştım bu dengemi kaybetmeme neden olmuştu bir anda yerde acılar içinde buldum kendimi.
"Tanrım jin iyi misin?"
"Harikayım"
"Ciddiyim iyi misin?"
"Ahh evet sorun yok"
Yerden kalmıştım.
Evin yolunu tutmuştum.
Jisoo kendine ceza vermişti bir haftadır kimseyle konuşmuyor dışarı bile çıkmıyordu. Çağırdığımızda hemen bir bahane uyduruyordu.
Hepsi bara gittiğimiz için ve herkese yalan konuştuğumuz için kendini suçlu hissetmesine neden oluyor.
Belkide başka bir neden vardır hepimizden kaçmasının başka bir nedeni tae'de jisoo'dan farksız içimde buna dair kötü bir hiss olduğundan her gece jisoo'yu odasının camının karşındaki ağaçta ziyarette gidiyorum.
Konuyu açtığım gibi bir bahane buluyor.
Taehyung'a sormadım...
Belkide benim bir kurgumdur.
Belkide jisoo'yu kandırdığımız içindir.
Jennie buna inanıyor bencede mantıklı.
Jisoo ve tae aralarında kardeş ilişkisinden başka ne olabilirki?Şimdiki zaman:
"Ah jin ramen almamışsın tanrım"
"Üzgünüm"
"Jin bana kırlma ama sevgin takıntıya dönmüş gibi"
"Saçmalama takıntılı falan değilim"
"Jin daha bittirmemize iki yıl varken sen en zor yollu seçip bir doktor gibi tez yazıp tum ameliyatlara girmeye çalıştın"
"Şimdi ise sadece bir adım kaldı son bir tez ve bilmiyorum jin senin için endişeliyim"
"Sorun yok jisoo beni seviyor onun için büyük bir adam olmalıyımki onu hiç bırakmayayım"
"Jin....."
"Sorun yok haftaya sen ben jisoo Amerikadayız"
Tezimi bittirmeliyim.
Böylece jisoo benim olabilir ..*Selam millet çok beklettim biliyorum fakat ilham sorunu yaşıyorum ve bir süre ara vermek istedim arada bölüm atmaya çalışıcam cidden severek yazdığım bir kitap doğaçlama ilerliyorum diğer bölümü jisoo'dan yada taehyung'dan dinliyicez umarım beğenmişsinizdir yıldızlamayı unutmayın lütfen bölüm hakkında fikirlerinizi bekliyorum kendinize dikkat edin :)"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Our childhood memories (VSOO)
Teen Fiction"Artık o küçük çocuklar değilsiniz ve dost da değilsiniz yabancılar birbirlerine aşk olabilir bu yüzden siz yabancı oldunuz Kim jisoo"