Yanlış bilinen Hikayeler

985 36 7
                                    

Kandırıldık dfasfşsdf... Gerçekten kaliteli hikayelermiş aslında :DD

Keyifli Tırsmalar...

--KIRMIZI BAŞLIKLI KIZ--
Sizin bildiğiniz hikayede avcı kurtun karnını yarıp Kırmızı Başlıklı Kızı çıkartıyor değil mi? Fransız yazar "Charles Perrault" bu hikayeyi ilk yazdığında Kurt,Kırmızı Başlıklı Kız'a büyükannesini yediriyor.

--RAPUNZEL--
Bilinen hikayede Rapunzel saçlarını sarkıtarak prensin kaleye çıkmasına yardımcı olur.Grimm Kardeşler bunu yazdığında prens Rapunzel'e tecavüz ediyor.Rapunzel çocuklarını kalede tek başına doğuruyor.

--FARELİ KÖYÜN KAVALCISI--
Köyün biri farelerin istilası altındadır,herkes çaresiz durumda iken genç bir adam ortaya çıkar.Elinde ki kaval ile fareleri kovacağını söyler.Köylüler yüklü miktar para karşılığında anlaşmayı kabul eder.Kavalcı fareleri kovmayı başarır ama köylüler parasını vermezler.Kavalcı köyün büyük çocuklarını büyülü bir melodi ile peşinden sürükleyerek nehire götürür ve boğar.Sadece topal bir çocuk diğerlerine yetişemediği için kurtulur.

--PAMUK PRENSES--
Aslında Kötü Kalpli Kraliçe,Pamuk Prenses'sin kalbini değil karaciğerini yemek ister.Ayrıca Pamuk Prenses öpücük ile değil prensin atının üzerindeyken uyanır.Prensin ölü bir kadını ne amaçla atına bindirdiğini asla öğrenemeyeceğiz.Unutmadan hikayenin sonunda Kötü Kalpli Kraliçe'ye kızgın demirden ayakkabılar giydirilip,sonsuza dek dans etme cezası verilir.

--KÜLKEDİSİ--
Hikayenin bizim bildiğimiz tarafında prens ayakkabıyı Cinderella'nın üvey kız kardeşlerine giydirmeye çalışır ama hiçbirine uymaz.Gerçekte ise kız kardeşler ayakkabıya sığmak için ayak parmaklarını keserler.Cinderella bu hileyi güvercinler ile prense bildirir.Prens ceza olarak kardeşlerin gözlerini oydurur.Cinderella hiç de merhametli değilmiş.

Korku DurağıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin