1.

201 8 0
                                    

Dejligt.
Sommerferie.
Ikke mere gymnasie, for i år.
1 uge til.
"Roselina Hemmings! Hver så venlig at følge med!" Det var Hr. Daniels. Jeg rullede med øjnene.
"I dag for vi en ny elev." Han smilte hånende ud over klassen. Hvad har han at grine over?
"Hans navn er Dylan. Han skulle komme om lidt."
Spændene, en ny person. Jeg sukkede. Der var selfølgelig ironisk. Som om det skulle interessere mig?

30 min senere, træder en høj, mørkhåret dreng ind.
"Der har vi ham jo!" Det lignede nærmest at Hr. Daniels, var ved at få hjerteanfald eller noget? Han er også 43 år.. Så det er nok derfor.
"Hvaså?" Det var drengen der sagde det. Jeg prøvede at blive ved med at kigge ned i min matematik bog. Jeg er måske ikke, et så imødekommende menneske.
"Du kan sætte dig der." Hr.Daniels begyndte at tale hånende igen.
Jeg vidste ikke hvor han pegede, men det fandt jeg hurtigt ud af.

Drengen satte sig ved siden af mig. Jeg stivnede. Som om det var en gammel, klam madpakke, som Katie har slæbt med hjem.
"Hej. Mit navn er Dylan." Han lød meget venlig.
"Det ved jeg. Hr. Daniels fabler en del om dig."
Jeg prøvede at undgå at se på ham.
"Vil du hjælpe mig rundt i byen her?"
"Øhh..Jeg ved ikke om jeg skal noget i dag. Kan vi tale om det senere?"

Der gik, hvad ved jeg 1 time, og så begyndte Bitchen Breanna.
Hun startede med at smide en sammenkrøllede seddel i nakken på ham. Jeg tror ikke det var meningen, men det var tydeligt man kunne se hvad der stod skrevet.

Hej Dylan<3
Hvis du får brug for en rundvisning, eller noget er jeg her altid.
-Breanna<3

Hun manipulere med drenge. Hun har nok haft 4 kærester i denne måned? Hun er en rigtig kælling. Det er derfra hun har fået sit navn. Bitchen Breanna.
Han vendte sig om. Jeg "Udspionerede" hvis man kan kalde det, det. Han smilte til hende, og nikkede. Jeg ved ikke hvorfor, men jeg blev faktisk lidt misundelig på Breanna.
Der er selfølgelig mange som er jaloux på hende. Men jeg tror aldrig jeg har været det?
Hmm..Håber ikke hun smitter mig.

~New Boy~Where stories live. Discover now