Han smilede skævt.
"Det okay," Han vendte sig om. Han skulle til at gå.
"Vent!" Jeg kom til det. Det var slet ikke det jeg ville.
Jeg stoppede.
"Skal du noget i aften? Der er fest, hos Breanna," Gud. Det havde jeg egentligt glemt.
"Hvorfor ikke," Han begyndte at gå, igen.
"Hvilket fag har du?"
"Matematik.." Han svarede undrende.
"Det er den anden vej," Jeg begyndte at fnise.
"Det vidste jeg da godt," Han strakte ryggen, og halsen, så han så klog ud.
Jeg begyndte at grine.Dagen var gået, og det var fest tid. Mig og Amanda gjorde os klar sammen. Jeg havde købt en sød kjole med 'etager', i sort. Amanda kjole var rød, og stram. Jeg lagde en naturlig make up. Brunt øjenskygge, og knaldrød læbestift. Amanda havde derimod smokey eyes, og beige læbestift. Jeg lavede en høj knold.
"Er du klar?" Jeg stod og trippede henne ved døren.
"Selfølgelig," Hun smilte, og snuppede sin pung med en lillefinger.Musikken pumpede så højt, at man kunne mærke det i kroppen. Amanda begyndte at hoppe utålmodigt.
"Jeg glæder mig vildt," Der kom et lille hvin fra hende.
Jeg glædede mig sådan set også, men mig og Breanna har aldrig været specielt glade for hindanden. Så ville det mon blive en god fest?
"Hej skat!" Amanda havde fået øje på Sonny. Sonny er en flink fyr, men han er dækket med tatoveringer og piercinger. Han har sort hår, og sidecut. Og så render han typisk rundt med et par 'fake' briller.
"Hej Sonny," Jeg sagde det lavt, og smilte.
"Hvaså," Han lavede et lille nik med hovedet.
Jeg bakkede ud for at finde Dylan. Men i det jeg vendte mig om, stødte jeg ind i Breanna.
"Pas dog på!" Hun hvinede, som om nogen havde revet hende i håret.
"Undskyld," Jeg havde ikke set det var hende.
"Øhh, hvad laver du her?" Hun kiggede fjoget på mig.
"Jeg blev inviteret.."
"Af hvem?" Hun kneb øjnene sammen.
Jeg tøvede.
"Af Sonny!" Et eller andet skulle jeg jo sige.
"Ok. Fint, du kan være med til festen." Hun skar tænderne, og gik.
I det Breanna var gået, kom der en og lagde hænderne om øjnene på mig. Jeg startede med et lille chok. Men da jeg vendte mig om, var jeg lettet.
YOU ARE READING
~New Boy~
FanfictionRose er en normal pige, fra en almindelig by. Almindelige venner, og almindelige fritidsinteresser. Men før sommerferien starter en ny dreng i hendes klasse. Alt går som det ikke skulle..