1. bölüm: Bizim Sınıf

97 5 7
                                    

              Bizim sınıf çok güzel bir sınıftır, anlatmakla bitmez. Herkesin kalbi tertemizdir.Kardeştir bizim sınıf. Öğretmenlerimizle iyi anlaşırız. Yani hemen hemen... Sadece ben ve birkaç arkadaşlarım iyi anlaşır. Hepimiz değil. Aslında sadece bir öğretmenden anlaşamazlardı. Hocamız ilk bizim sınıfımızda öğretmenliğe başladı. Ve ilk atandığı yerdi. Birşey söyleyeyim mi? Bence atandığı gün değilde diğer günler öğretmenliği bırakmak istedi herhalde. Yani pek bilmiyorum aklımdan öyle geçiriyorum sadece. Çünkü: arkadaşlarım yeni diye biraz yani birazcık yaramazlık yapmış olabilirler.

                Sonra biz duyduk ki öğretmenimiz bizimle hep kalımıyormuş birinci dönemden sonra gidiyormuş. Ben buna çok üzüldüm hatta bütün sınıf buna çok üzüldük. Çok seviyorduk hocamızı. Bence arkadaşlarımında yaramazlığı o yüzdendir. Neyse o hocamız bir gün gitti. Ve yerine yeni bir hocamız geldi. Ben o hocayıda çok sevdim. Matematiğe farklı bir gözle bakmamızı sağladı. Bence iyi bir hoca ama birşey deyim mi ? Bizimkiler çok ama çok pişman oldular eski hocamıza yaramazlık yaptıkları için. Açıkçası ben bizimkilerin biraz benden fazla üzüleceklerini düşünüyorum ki yanılmamışım da öyle oldu. Yeni hocamız çok ama çok disiplinli. Eski hocamız da öyleydi ama bu hocamız biraz fazla disiplin.

                Bizimkiler ilk günden yeni hocamızla savaş açtılar. Vallahi ne yalan söyleyeyim şimdi onlar sınıfça savaş açtıkları için bende onlara destek çıktım. Nede olsa biz bir kardeşiz. Kardeşlerimi yalnız bırakamazdım herhalde 🤨. Ama bizi bir görmeniz lazım sanki ordu kurup 3.dünya savaşına gidiyoruz.😉

Zorlu Savaş ( Kitap Olacak )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin