Yine kısa bir sessizlik oluştuktan sonra Seulgi sessiz duran Lisa'nın eline şişeyi uzattı. "Hadi Lisa sen çevir." Lisa ayaklarını bağdaş yapıp ortaya doğru eğildi. Ve şişeyi çevirdi.
Ve şişe yine sahiplerini bulmuştu.
Lisa şişeyi gösteren çifti söyledi. "Seulgi ve Jisoo."
Jenni bakışlarını Jisoo'ya çevirdi. Jisoo ise bakışlarını Jennie'ye. Seulgi ise hala bir türlü bitiremediği hamburgerine döndü.
Joohyun dağınık saçlarını bileğindeki toka ile topladıktan sonra Jisoo ve Seulgi ikilisine döndü. "Hadi kızlar anlatın."
Seulgi ağzı dolu bir şekilde konuştu. "Ama biz-" Seungwan kızarak "Önce ağzındakini bitir!" dedi. Seulgi hızlı bir şekilde çiğnedikten sonra yutkunup konuşmasına devam etti.
"Ama biz hiç kavga etmedik ki. Sizde şahitsiniz. Biz grupta en yakın olan kişileriz."
Jennie içtiği kolayı püskürtmek üzere iken herkes ona baktı. Eli ile sakin olmalarını işaret etti. "Asiti fazla geldi sorun yok." Jisoo hala Jennie'ye bakıyordu.
Sonra Jennie devam etti. "Emin misin Seulgi?" Seulgi kafasını sallayıp Jennie'yi onayladı. "Evet." Konuşmaya Yerim'de dahil oldu. "Seulgi haklı. Hiç kavgalarına şahit olmadık."
Jennie yüzüne bir gülümseme yerleştirip Yerim'e döndü. "Hep en yakın olan insanlar en büyük olayları yaşar Yerim."
Sooyoung kaşları çatık bir şekilde bağırdı. "Sodam bitti benim!" Herkes Sooyoung'a dönerken Lisa ayağa kalktı. "Ver bunu çöpe atayım yenisini getireyim sana."
Sooyoung elindeki şişeyi Lisa'ya verip hepsi tekrar oyuna döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
just a little game ✴️ blackvelvet ✓
FanfictionJisoo, Jennie, Roséanne, Lalisa, Joohyun, Seungwan, Seulgi, Sooyoung ve Yerim bu dokuz arkadaş gerçeklere karşı bir oyun oynar. #1 in joy 2020 © haerim