Sooyoung odadan çıktıktan sonra sessizlik oluşmuştu herkesin arasında. Herkes birbirine bakıyordu. Senelerdir birbirini tanıyan insanlar birbirlerini ilk defa tanıyamıyorlardı. Onlar yapmadıkları ile birbirlerini tanımışlardı. Yaptıkları birbirlerine karşı yabancılaştırmıştı.
Lisa derin bir nefes almıştı. Serbest bıraktığı kollarını tekrardan önünde toplamıştı. "Daha anlatacak çok şey vardı oysaki."
Seungwan ani bie çıkış yaptı. "Ya zaten ortalığı karıştırdın şimdi hala anlatacak çok şey var diyosun!"
Lisa kaşlarını çattı. "Hatırlatırım Seungwan zamanında Joohyun ile daha yakın olabilmek için beni kullanmıştın hatırlatırım. Benimle sevgili olup kimseye söylememizi istememiştin. Çünkü asıl amacının Joohyun'a yakın olmak olduğunu bilmelerini istemedin."
Joohyun daha fazla bunları duymaya dayanamayıp dışarı çıkmıştı. Rosé, Lisa konuştukça daha da çok topluyordu içindekileri. Lisa o fitili en sonunda ateşe vermişti. Lisa'nın arkasından ellerini kavradıkdan sonra duvara doğru yüzünü çevirdi.
"Kendini masum göstermeye çalışma Lalisa. Aramızdaki en büyük günahkâr sensin. Mesela Sunmi ile Jisoo'nun sevgili olmasındaki en büyük etkenin sen olduğundan hiç bahsetmedin. Sende Jennie'yi üzmek istemiştin çünkü. Seni reddettiği için."
Seulgi en sonunda araya girip ikisini ayırdı. Rosé'un gözlerinden ateş püskürüken Lisa ağrıyan bileklerini tutuyordu.
Seulgi eli ile odadaki herkesi gösterdi.
"Kimse masum değil bu hikayede."
***
Öbür bölüm final yeyy
ŞİMDİ OKUDUĞUN
just a little game ✴️ blackvelvet ✓
FanficJisoo, Jennie, Roséanne, Lalisa, Joohyun, Seungwan, Seulgi, Sooyoung ve Yerim bu dokuz arkadaş gerçeklere karşı bir oyun oynar. #1 in joy 2020 © haerim