0.1

328 21 72
                                    

12.11.2019

"Aga bugün okul çıkışı arazinin orda emoların kavga varmış"

"Kimle?"

" Ümitlerle"

"Ümit' in de şu son haftalar götü kalkmış" sinirle konuştu Ebubekir,tabii Mert' de anında cevabını verdi.

"Sende herkese laf yapıyorsan sana ne amnkym" Ebubekir tip tip bakmakla yetindi. Sonra bana döndü "Kim üzdü seni?" yandan bir bakış attım " Kimse" yandan bir gülüş attı " O çocuk mu gene?" yanıma Mert yaklaştı " Kanka alınma ama malsın"

Anlayamazlardı beni hayatlarında hiç birine bağlanmamışlardı,bu yüzden onların gözünde aptaldım.

Çevrem oldukça geniştir onlara da bu çocuğu anlattığımda direkt yargılar ve ona ağır hakaretler ederlerdi,anlayamıyordum sadece onlara neden üzgün olduğumu söylüyorum ve onlar tanımadıkları biri hakkında yorum yapıyorlardı nedense bu bana çok koyuyordu ona hakaret etmelerini istemiyordum bunu dile getirince bu sefer beni incitiyorlardı sonra da onlarla iletişimimi kesince gereksiz bir tavır sergileyip demediklerini bırakmıyorlardı sadece biraz olsun anlayış istiyordum. Bu birazını da bana Ebubekir veriyordu genellikle ona anlatırdım adı gibi eski kafalı değildi yarabbim şükür.

Mert benden çok Ebubekir'le daha yakın ilkokuldan beri birbirlerini tanıyorlar. Bazen beni dışladıkları oluyor ama alttan alıyor zamanı gelince yüzlerine vuruyordum.

Biraz kendimden bahsediyim,Arnavut uyruklu 14 yaşında sarışın,yeşil gözlü bir gencim maşallah

Pazartesi olduğu için marş okuyacaktık...

Sıraya geçtiğimizde Mert Ebubekirin yanına geçmişti bende İbrahim'in yanına geçtim. 

Yan sırada Eyüp ve arkadaşları vardı,Eyüp'ün gülüşü ile sohbetlerine kulak astım.

" AHEĞAHAHEĞHAEĞ" gülüşüne kurban...

"Aga bugün emolar ümitlerle kavga edicekmiş" diye atıldı muhammed hiç sevmezdim bunu tam bir yavşak.

"Olum Emihan'da kendini bir bok sanıyor arkasındakilere güveniyor" diye konuştu Efe, çocukta bir göt pardon bir göz var maşallah ...

"Aga zaten Emirhan anca göt yalıyor görmediniz mi geçen nasıl yalakalık yapıyor" diye konuştu Eyüp.

O sırada kulağıma biri üfledi anında irkilerek kafamı o tarafa doğru çevirdim.Dibimde Ebubekiri görmemle "Milletin içindeyiz rahat dur'' demem bir oldu.

Daha da yaklaşarak "Bunları Emihana desek ne olur acaba?" diye sordu büyük ihtimal Emirhan sinirlenerek 'onlar kimde benim hakkımda öyle konuşuyor' diye kaos çıkarırdı.

O yüzden " Mal mısın sakın" dedim o da kafa salladı,aferin.

İstiklar marşını okuyarak sınıflara girdik.Ders ingilizceydi İlker hocanın gelmesini bekliyorduk.O sırada içeri nöbetçi girdi "69 numarılı öğrenciyi müdür odasına çağrıyor" diyip çıktı.Tüm gözler Ebubekir' e dönmüştü,mal evi yakın olduğu hâlde istiklal marşlarına geç kalıyordu büyük ihtimalle sözleşme imzalıyacaktı.

Ebubekir sınıftan çıkarken ben de ayağa kalkmış Mert'in yanına gidiyordum,oturduğumda kafasını sıraya koyarak bana bakmaya başladı Allah vardı hoş çocuktu ikiside...

Aradan bir 10 dakka geçtikten sonra kapı açıldı hocayı beklerken Ebubekir gelmişti yüzü kıpkırmızıydı herkes ne olduğunu soruyordu yanımıza oturarak konuştu.

" Lan Ümit'in ismi Alperenmiş ya" nası ya?

"Müdür Ümit dedi o da hocam adım Alperen dedi bir şok oldum,herkes Ümit sanıyordu"

Gerçekten şok olmuştum nasıl olabilirdi bu????

Mert sözleşme işini sorduğunda imzalatmadığını ama eğer tekrarlarsak imzalayacağımızı söyledi demişti,şanslıydı puşt.



15.30( okul çıkışı)

Umut ile eve dönerken sohbet ediyorduk o sıra bi sokağa girmiş bize zorla şeker vermeye çalışan bir teyzeyle karşılaşmıştık. 

Manyak kadın...

Eve girdim ve odama doğru ilerledim,hızlıca wifiye bağlanarak oyuna girdim ve onun geri döndüğünü fark etmemle ellerim titremeye başladı istemsizce gözlerimden akan yaşla olduğum yerde kas katı kesildim.


Oy ve yorum yapmanız yeterli arkadaşlarrrr

KUÇKA(bxb)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin