0.7

57 9 23
                                    


Gözlerimin ağrısı ile yataktan doğruldum,bağdaş kurup dün yaşananlar hakkında düşünmeye başladım. Dün akşam o kadar çok ağlamıştım ki yüzüm gözüm şişti ve biraz yalnız kalmak için telefonumu uçak moduna almıştım,açmayada niyetim yoktu. 

Ayağa kalkıp lavaboya doğru ilerlemeye başladım. Bana şu an en iyi gelecek şey bir duş almak ve iyi bir kahvaltı yapmaktı. Suyu açıp ısınmasını beklerken üstümdekileri çıkarıp kirli sepetine doğru fırlattım birazı yere düşsede umursamadım,sonra toplardım. 

Suyun ısındığı düşünerek vücudumu suyun altına koydum. Su hâlâ soğuk olduğu için irkildim "hay ananı". Allahım bari su sıcak aksın...

İyi bir duş alma hayâllerim de düşmüştü. Sadece saçımı yıkayarak bornozumu giyip odama doğru yürüdüm. 

"Allahım yaratıyosun madem yanında birazda olsa şans ver" çarpılmasak iyidir. 

Eşofmanlarımı da giyip yatağıma girdim. Bilgisayarımıda dizlerime koyup yarım kalan dizimi izlemeye başladım. 

Offf sıkıldım amnkym birilerine anlatmazsam olmaz. Uçak modundan çıkıp wifiyi açtım. 

 Kimse de yazmamıştı,orospuçocukları...

Zil sesini duyunca ayaklanıp kapıya doğru koştum. Annem gelmişti. 

Odama geri dönüp kadim dostum Ebubekire her şeyi anlatmaya başladım. 

"Berkeee!!!" 

"Noldu anne!"

"Geri zekâlı! Gel kirli kıyafetlerini kaldır."

Offf valla bu evde bana rahat yoktu,kesin Emre bana büyü yapmıştı.

Banyoya girdiğimde annem hâlâ söyleniyordu,kıyafetlerimi kaldırmak için eğildiğimde annem kalçama bir şaplak atmıştı. 

Sinirle ona dönünce " Sonra git bulaşıkları makineden çıkar akşam unutmuşum" dedi.

Annem hâlâ çocuğu olduğumu anlayamadı,beni evin bulaşıkçısı sanıp duruyor. Dua et kadın Allahtan annemsin. 

Anne diyince aklıma Emre geldi...

Puşt neymiş kız ona annesi gibi davranmış görende annesi yok sancak.

Mutfakta bulaşıkları makineden çıkarıp dolaplara yerleştirirken Eyüp'ün gülüş seslerini duydum. 

"AEHEĞEAHEĞE" 

Hemen bulaşıkları bırakıp camdan onları izlemeye başladım,parkta oturuyorlardı. 

Yanında eski sevgilisi vardı. Ne ara barıştınız olum siz,daha geçen kızın arkasından atıp tutuyordu iki yüzlü yavşak. 

Yine sinirlerim bozulmuştu her şey üst üste geliyordu. 

Zil çalınca oflaya oflaya kapıyı açmaya gittim. Dinçer gelmişti, ya beni bir rahat bırakın. 

İçeri girince dayanamıyıp ona da her şeyi anlattım. 

" OHA!Yuh ya ne kadar aptal bu çocuk" onu kafamla onaylayıp yalandan göz yaşımı siliyormuş gibi yaptım.

Zaten dün gece fazlasıyla ağlamıştım,o kadar çok ağlıyordum ki vücudumdaki su oranı gittikçe düşüyordu. 

Dinçer'de çok fazla durmayıp gitmişti,arkadaşları ile buluşacakmış.Git sende git.

Vasıfsız...

Mutfakta işim bitirdiğimde balkona gidip Eyüpleri izlemeye başladım.

Ben onları izler dururken telefonuma bildirim gelmişti.Kimden olduğuna bakmak için elime alınca bir anda bana titreme gelmişti.



QWPAMZNĞXMŞPMXMZMXPAMWMPZXMĞPMXOMXQPMŞMXOWMOQMSOKMŞĞXBZĞSBXĞ 

OY VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN!!

KUÇKA(bxb)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin