0.5

79 12 10
                                    

Bugün Ebubekirlere gideceğim için dolabın karşısına geçmiş giyeceğim kıyafetleri çıkarıyordum. Bayadır görüşmüyorduk,açıkçası biraz da olsa özlemiştim. Sürekli acele edip hızlı gelmemi içeren mesajlar atıp duruyordu,elimden geldiği kadarıyla hızlı bir şekilde hareket ediyordum yoksa iki saat konuşup duracaktı. 

Tamamen hazır olduğumda anneme haber verip evden çıktım. Aceleyle ayakkabılarımı giyip ikişerli ikişerli merdivenlerden indim. Bir kaç dakika sonra Ebubekir'in evine varmıştım. Kapılarının önüne gelince zile basmak yerine kapıya birkaç kez tıklatıp beklemeye başladım. Kapı hafif aralandığında Ebubekir'i gördüm gülümseyerek"Hoş geldin,zile niye basmadın?" bende ayakkabılarımı çıkararak "Hoş buldum"dedim.

Sorduğu soruyu cevaplamak istemedim,canım kapıya vurmak istedi sana ne yarram.

Direkt odasına yönlendirerek uzun koridorda yürümeye başladık. Beni oturtup hemen geleceğini söyleyerek odadan çıktı,bilgisayarın açık olduğunu fark edince sandalyeye oturup youtube'da gezinmeye başladım. O esnada gözüme birkaç video başlığı takıldı " daddynin yanında uyanmak" ve"daddy beni besliyor" o kadar çok şaşırdım ki yerimde donup kaldım hani bunlar kız erkek ilişkiside değildi gaydi bildiğin tamam bende eşcinselim ama Ebubekir hetero niye bunları izliyor amnkym yoksa? HASSSSİKTİİRR anıra anıra gülmeye başlayınca çıkardığım garip seslerden olsa gerek Ebubekir içeri endişe ile girdi "İyi misin?" gülmekten cevap veremediğim için onu kafamla onayladım. 

Nefes alıp verip kendime gelince konuşmaya başladım "kanka bunlar ne?" neyden bahsettiğimi anlamamış olacakki yanıma gelip bilgisayardan ne gösterdiğime bakınca direkt gözleri büyümüş ve "Kanka Allah çarpsın ben izlemiyorum tiktok videosu izliyordum onlarıda önermiş ben niye izliyim amnkym" ulaan sen yok musun seeeen

Piç,aklı sıra beni kandıracaktı var mı bende o göz oç.Ha bak bakayım gözlerime.

O kadar çok panik yapmıştı ki sanki izlediğini söylesen götünü skicez,mal." Tamam kanka çok normal ben bir an görünce şaşırdım,sen niye bu kadar panikledin ki?" dedim,

"Ya kanka ben yanlış anlıcaksın sandım,o yüzden yani" pardon????neyi yanlış anlayacağım her şey ortada aga.Neyse elimi masadaki cipslerden bir tanesini alıp yerken gülümseyek ona bakıyordum, nasıl da üç buçuk atmıştı salak ŞĞCXZAŞDFREWANMNKLJİPPİŞCXAWĞFDREWZV


Vote atmayı unutmayın.

KUÇKA(bxb)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin