Pohled Marwexe:
Je 14:45, zapnu počítač a připojím se do TSka kde na mě čeká Hejl a Kelo. Kela jsem pozval na poslední chvíli, chci natočit trojkové bedwars na SGéčka.
,,Kelo pozor, máme na našem ostrově zeleného" řeknu. ,,Kde? Nevidím ho, asi možná našej postele!" zakřičí Kelo. Naneštěstí se ještě nedostal k posteli a já s Hejlem jsme ho zabili. Dva proti jednomu, trochu neférový, ale k zbláznění to zas není. Mezitím Hejlovec otevřel dva Lucky bloky a padl mu dia meč. Vezme to a jde ke mě. ,,Marwe, tady máš zlato a dia meč"pokynul mi Hejl a dal mi je. ,,Dík, dík, ale co ty?" ,,Mě stačí ten trojkový meč. Hele, modrý nejsou doma, můžeme zaútočit"řekl. ,,Ok" odpovím. Nevím proč, ale zdá se mi Hejl poslední dobou nějákej divnej, nikdy mi nedával lepší věci než ty jeho a za dia si kupoval perlu. Kvůli čemu, je tak hodnej? Možná mě třeba- ,, Tak už zaútočíte alebo čo? Modrí zničili červení, teraz máte čas zničiť ich posteľ než sa vrátějí!" vykřikne Kelo z mého hlubokého myšlení. Koupím si tři stacky bloků a vyrážím s Hejlem na ostrov modrých. Dorazíme tam a bráním Hejla, ten pomalu, ale jistě ničí vlny k posteli. Když vykope poslední blok chybějící ke zničení postele, řekne, že mám tu čest zničit postel. Zeptal jsem se proč to nezničí on a proč já. Marwe, znič to a vše bude okey, ne, Marw jako první otevře hubu a bude se ho vyptávat kvůli posteli. Preboha, já jsem fakt neskutečné tele...
Sorry za kratší, příště delší, slibuji ;)
(to nespisovně ,,ej" má být schválně, hold někteří youtubeři nemluví spisovně XD a taky mě omluvte za tu slovenštinu, pomáhal mi s tím strejda Překladač)