Doma

55 5 0
                                    

Pohled Hejlovce:

Vystoupil jsem a naposled jsem se na něho podíval. Cestou domů jsem přemýšlel, jaký by to bylo, kdybych jsme žili spolu. Romantický večer, pořídit si křečka, drželi za ruce každý den... Dorazil jsem před bytem, otevřel dveře a vešel dovnitř. Šel jsem rovnou do pokoje s botami a padl na postel...

Dream...

"...Sedím na posteli a přede mnou stojí Marwex. Sundává si tričko a odhodí ho na zem.  Strčí mě, abych si lehl a sundá mi všechen oblečení, kromě boxerek. Usmívá se na mě, já se taky usměju na něj a pak mě políbí. Jeho rty jsou tak jemné a mírně sladké, když mě stále vášnivě líbá. Přestane a zamíří na můj krk, kde mi udělá cuckflek a pak pomalu sjíždí rukou až k boxerkám. Koukne se na mě s úsměvem a pomalu mi sundává..."

Vzbudím se trochu zpocenej, ale více vzrušenej. ,,To byl teda sen" řeknu si, zvednu se, podívám se na mobil,  je 7:23 a jedna zpráva od Marwa jestli nechci s ním odpoledne natočit video. Napíšu mu jo a jdu se vysprchovat.

Pohled Marwexe:

,,JSEM DOMAAAA!!!" zakřičím a přijde ke mě Flufík, malé roztomilé černé štěně, pohladím ho a půjdu do kuchyně, kde na stole leží papírek na kterém je , že jídlo máš v troubě. Hmm, kam jen asi šla? No to je fuk, mám hlad. Otevřu troubu, je tam pečený losos s bramborami. Ohřeju to a najím se. Nic moc, stále mám hlad. V lednici najdu jogurty, šunku, jeden pár klobásy, goudu a tři jablka, salát, majonézu a na lince leží tousty. ,,Co si z toho udělám ?" přemýšlím a Flufík na mě zaštěkne. ,,A joo, díky kamaráde" udělám si dvojitej sandvič s klobásou a vezmu si to do svého nedávno nového studia a tam to sním. Já s Májou jsme asi před 3 měsíci přestěhovali do Prahy, oznámil jsem to na YT a  taky jsem to dával i na stories. Mezitím, když jsem jedl, kouknul na nové video od Gejmra a pak projížděl Hejlovo insta. Měl pár nových fotek z Prahy a dvě selfie,jeden z Karlova mostu a druhý na Petříně. Vypnu mobil a vyčistím si zuby, převléknu se do pyžama a jdu do pokoje si lehnout na postel. Chtěl jsem usnout, ale potom jsem si vzpomněl, že chci zítra odpoledne natočit video s Hejlem. Napíšu mu, odložím telefon a usnu...

With youKde žijí příběhy. Začni objevovat