Nejhorší Den

33 5 5
                                    

Hejlovec

"Tak zatím kluci! " hra už skončila, dopadli jsme na druhém místě. Nevadí, příště to dáme. Odpojil jsem se a šel si dát příjemnou sprchu.  Chci si to užít, ale nejde mi to. Stále na něho myslím, možná si pořídím někoho, aby mi ušetřil mé trápení. Po sprše jsem šel editovat video. Neubyla ani hodina a byl jsem hotov.
"Cink"
Zvedl jsem telefon ze stolu a vidím reklamu na elektrospotřebiče od Alzy. Mikrovlnka za osm stovek, malá chladící lednička za pětistovku a mobil Honor 8A v několika barevných kombinací.
Samý kraviny, které teď nepotřebuji. Dojdu do kuchyně a chci si udělat vajíčka, jenže když jsem otevřel lednici, tak tam žádné nebyly. No to je fakt super, nemám náladu chodit ven, ale pro jídlo cokoliv.
Nahodil jsem na sobě mikinu (samozřejmě merch od Marwa), boty, vzal klíče, mobil a vyšel jsem z bytu.
Šel jsem na zastávku a čekal na tramvaj. Sedl jsem si na lavičku a projížděl si na telefonu Tiktok (ano, mám Tiktok, jestli tě to štve, tak tam za rohem jsou dveře a můžeš odejít, dík).
Nevím, jak dlouho jsem čekal, ale začalo mi být hrozná zima, a to dokonce bylo léto!
Po dlouhé době jsem vstal a šel pěšky. Došla mi trpělivost, začínal jsem hladovět a byl jsem unavený. Ten blbej tramvaj má půl hodiny zpoždění! Co to jako k sakru je?!
Změnil jsem tedy plán. Vybodnul jsem se na nějaká vajíčka a došel do kebab fastfood. Cesta ze zastávky do fastfoodu netrvala ani pět minut a už jsem tam byl.

Marwex

Je mi blbě a chce se mi zvracet, i když nevím, co bych vyzvracel. Dlouho jsem nejedl a místo toho jsem ležel na posteli a zíral do stropu, super zábava.
Vstal jsem z postele, odešel z bytu a šel do nejbližšího fastfoodu, nebo-li Kebab House. Tak jsem tam šel a první věc, čeho si všimnu, je můj merch. No, nějaký kluk ho nosí, je otočený ke mně zády, ale má fakt tmavé husté vlasy. Asi fanoušek. Půjdu asi k němu a pozdravím ho. Udělám alespoň někomu radost, když mě ne. Jdu k němu, dám mu ruku na rameno, abych ho nevylekal. Otočí se... No doprdele...

Jak to asi dopadne? Kdo je ten onen záhadný kluk? V další kapitole se to dozvíte.

Zdavím vás po dlouhé době, vím, trvalo mě to, neměl jsem čas nebo chuť psát. Ale jsem tu zpět a budu zase aktivně psát. Kdy bude další kapitola, to nevím, ale brzy bude. ;) Pa

With youKde žijí příběhy. Začni objevovat