Mina szemszöge:
Éppen informatikára sietek, szerencsére jóban vagyok a tanárral így talán nem ír be 5 perc késést.
Már bőven órán ültem mikor a telefonom rezgett,gyorsan kivettem a zsebemből.. Lemerültem, hát nagyon jó töltőm van itt és talán a tanár is megengedi hogy feljakaram tölteni.
-Elnézést tanárnő-mentem oda hozzá miután kicsöngettek
-Igen?
-Esetleg felrakhatnám töltőre a telefonomat? Következő szünetben vissza jövök érte
-Persze, de most menjen még elkésik a következő órájáról-mondta kuncogvaGyorsan futottam fel a harmadik emeleti angol terembe, ahol már az összes osztálytársam bent ült. Kicsit szégyeltem magamat mivel nem volt egy üres pad se, és mivel nem voltak barátaim nem tudtam ki mellé ülhetnék le. Hangosan csapódott ki az ajtó amin az ideges angol tanárunk lépett be.
-Hogy magának mindig útba kell lennie-mordult rám
-Elnézést tanárúr, de nincs ki mellé ülnöm-hajtottam le a fejemet
-Ott van még egy üres hely az utolsó sorba, csak tűnjön el a szemem elől.
Lassan ballagtam hátra az utalsó sorba. A rémálmom kettes padok voltak és egy olyan lány ült ott akinek még a nevét se tudtam, idén jött hozzánk.-Shin Ryujin-mutatkozik be azonnal
-Am.. Park Mina
-Leszünk barátok? -mint az ovisok most mit válaszoljak erre? Szerencsére nem tudtam válaszolni ugyanis a tanár felszólított.-Mina, maga megint nem figyel, azt mondtam vegye elő a telefonját és nyissa meg a szótárát.
-A telefonom töltőn van az informatika terembe.
-Menjen le érte, ha vissza ért lefeleltetem a tegnapi anyag részből.Nem is kellett többször mondania rohantam le a telefonomért. Szerencsére tanultam így emiatt nem kell aggódnom, viszont nem tudom kik vannak most az infó terembe. Félve nyitottam be.... Ez nem lehet pont ezeknek kell itt lennie.
Park Jimin, Min Yoongi és Jeon Jungkook. Utálom őket, azt képzelik magukról hogy királyok csakmert 'néhány' lány oda van értük. Gondolkozásomból a tanár hangja zökkentett ki.-Segíthetek valamiben?
-Elnézést hogy zavarom az órát csak a telefonomért jöttem-éreztem magamon a szúrós tekinteteket akik alig várják hogy lelépjek.
-Vigye csak ott van a polcon-de hát én nem oda raktam,mindegy biztos útba volt és arréb rakták.
Már mentem volna ki a teremből mikor egy csattanó hangot hallottam és a fenekem sajgott, mikor hátra néztem egy vigyorgó Jimint láttam.Jimin szemszöge:
Egy újabb nap, újabb órák.. Végülis mindegy, úgyse figyelek.
Még órák előtt megkerestem Jungkookot és Yoongit akikkel egész matek alatt hülyéskedtünk mint pl. Felmentünk gooogle-ra és lányokat pontoztunk. Második óra infó ezt is utálom a tanár szereti szivatni a fiúkat persze a lányokkal kis angyal.
-Jött egy új lány-szólal meg Jungkook még óra előt
-igen és? Nem néz ki jól-mondta Yoongi. Na hát igen ezen kezdtek el veszekedni, de nem tudtam figyelni sokáig mert eljött egy hosszú fekete hajú lány a folyosón, az alakja is jó volt bár nem tudtam sokáig nézegetni mivel elfutott. Becsengettek így bementünk. A terembe és leültünk a leghátsó sorba. Mint mindig most is monoton és unalmas volt egészen amíg meg nem találtam a pad belsejében egy telefont ami már 100%-on volt így levettem a töltőről és elkezdtem nézegetni majd a kódját találgatni.
Bingó!ennél egyszerűbbet se adhatott volna meg. A suli wi-fi kódja.... Ki állítja be ezt jelszónak? De mindegy is gyorsan kerestem magamról egy képet az interneten[mivel fotózásra járok] így könnyen találtam magamról egyet. Beállítottam háttérképnek majd egy lihegő lány lépett be a terembe
Ő az a lány akit néztem, viszont ő már kicsit se nézett vissza kedvesen sőt egészen undorodva nézett engem és két barátomat.
Mikor megtudtam hogy övé a telefon, gyorsan végeztem egy - két beállítást rajta majd a mellettem lévő polcra dobtam. Levette onnan a telefont majd ment is volna ki, de nem hagyhattam ennyiben gyorsan rácsaptam a fenekére mire ledermedve hátra fordult.Na, hogy tetszik? 😂😅Még nem olyan izgalmas majd a kövi részben beindulnak a történések ha lehet így mondani. Azt pedig holnap hozom valószínüleg suli után.
KAMU SEDANG MEMBACA
Akkor Is
Fiksi PenggemarPark Mina teherbe esik egy idegen férfitől aki megerőszakolja. A szülei pedig házasságra kényszerítik. Utálja Park Jimint és barátait bár a fiú mégis ott lesz mellette ebben a nehéz helyzetbe.