Mina szemszöge:
Reggel fejfájással keltem, illetve a gyomrom is görcsölt... Ahhj lejet meg fog jönni. És hát nem is tévedtem, de legalább tudom hogy nem vagyok terhes attól a fasztól aki megerőszakolt.
Oda sétálam a szekrényemhez majd kivettel belőle egy fekete farmert és egy citrom sárga hosszú újjút.
Kivételesen úgy döntöttem kisminkelem magamat,végül fogat mostam majd lementem apához a nappaliba.
-Jó reggelt-köszön ő is álmosan
-Mennyit aludtál apa?-kérdezem aggódóan.
-Nemnagyon tudtam, de mindegy is ott van a reggelid kikészítve az asztalon, ha megeszed indulhatunk is.
-Nem vagyok éhes, mehetünk
-Am... Rendben, de majd azért egyél valamit.
-Persze-mondom sóhajtvaAmint apa kitett a sulinál Jimint kezdtem el keresni. Végül pedig meg is találtam, csak egy baj volt,ott voltak a barátai is. Én így biztosan nem megyek oda hozzá. Már kerültem volna ki de megragadt a kezemet.
-Miért akartál kikerülni szépségem? - kérdezi pimaszul mosolyogva, miközbe sandán a barátaira pillant. Szóval csak azért ilyen mert itt vannak a barátai. Jó tudni....de úgy döntöttem beszállok a játékbe.
-Téged?sosem kerülnélek ki-mondom majd megfogom tarkóját és lehúzom z fejét az én magasságomba majd nyomok arcára egy puszit, amin ott marad a rúzsfolt.
Yoongi már szóra nyitotta a száját, de egy visító hang megzavarta.
-Jungkookieeee! Hiányoztál.
Jungkook felemelte a lányt a fenekénél fogva majd megcsókolta.
-Yoongi neked is kell csaj-ezek csak erről tudnak beszélni....
-Mennem kell órára-Mondom lemondóan sóhajtva.
-Rendben, következő szünetbe talizzunk a büfénél-majd egy puszit nyomott a fejel búbjára.
-Vidd magaddal ezt a kiscicát is-mondja Jungkook perverzen mosolyogva Ryujinra. Újra megcsókolja majd leteszi a földre..Jimin szemszöge:
Valami nincs rendben Minával, sosem mondana magától ilyeneket NEKEM.Örültem Jungkooknak, lehet nem csak érdek kapcsolatban vannak... Vagyis nagyon úgy nézett ki.
-He Jungkook, megfektetted már Ryujint? - Kérdezi Yoongi
-Mit gondolsz? Már az első nap a fiú mosdóba-válaszol nevetve Jungkook.
-Ti is észrevettétek hogy valami nincs rendbe Minával?
-Nem... - válaszolnak egyszerre.
Majd utána járok ennekNaaa,bocsi ezért a fos részért, rövid is, nem is történik benne semmi, viszont legalább kitaláltam mi fog történni a következő részekbe. Jó éjt mindenkinek, és erőt a holnapi sulihoz, munkához. [szerk. Örülnék ha írnátok véleményt a könyvről, csakhogy tudjam folutassam e]
YOU ARE READING
Akkor Is
FanfictionPark Mina teherbe esik egy idegen férfitől aki megerőszakolja. A szülei pedig házasságra kényszerítik. Utálja Park Jimint és barátait bár a fiú mégis ott lesz mellette ebben a nehéz helyzetbe.