Jimin szemszöge:
Végre kicsöngettek az első óráról, és mentem is a megbeszélt helyre, ahhol Minával találkozunk. Most kiszedem belőle mi bántja.
Kb. 5 perc várakozás után ő is megérkezett.
-Szió szépségem-mondom rá mosolyogva de ő csak megvetően bele néz a szemembe.
-Ezt majd mondd ha itt lesznek a barátaid.
-Mi? - most tényleg a barátaim a baja? Nem...
-Kurva kedves voltál velem míg a barátaid is itt voltak. Biztos azt hiszik egy újabb kurva van a közeleledbe akit irányíthatsz és kiélheted rajta minden vágyad. Hát nem!!-üvölt az arcomba mire nem tudok mit reagálni.
-Ne haragudj, én próbálok veled mindig kedves lenni-mondom ártalanul, de érzem hogy ez nála nem fog bevállni
-Csak azért vagy kedves hogy utána a barátaidnak mutogasd
-Nem, dohogy is, hagy bizonyítsam be
-Kapsz egy esélyt. De akkor mondd meg a kedves barataidnak az igazat, pont most jönnek, mutat a hátam mögé.
-Nem hazudtam nekik-mondom őszintén mire ő ledöbben majd lehajtja a fejét.
-Ne haragudj én csak azt hittem.....
-Ne aggódj nincs semmi baj-gyengéden megsimogattam a haját majd barátaim megjelentek előttünk.
-Jól vagy Mina?-kérdezi Suga
-Amm igen persze-Valaszol, de látszik rajta hogy fél Yoongitól.Ezt az is jelzi hogy közelebb csusszan hozzám.
-Nem láttátok Ryunjint? - kérdezi Kook-Most kedvem van dugni.Mina szemszöge:
Nem is akartam elhinni amit Jungkook mondott. Csak kohasználja szegény lányt.
-Te nem tudod hol van? - kérdezi tőlem
-De tudom, de ha csak arra kell hogy megdugd lehet véletlen elfelejtem-válaszolok ezúttal magabiztosan
-Nyugi cica baba, csak mondd meg hogy hol van, de hidd el más módon is kitudom belőled szedni. Csak az fájni fog
-Ott van a hátad mögött te idióta, és ne beszélj így Minával kérlek. - mondta Jimin teljesen nyugodtan , mintha egy rossz gyereket szídna csak le.
-Mennem kell második órára-állok fel Jimin mellől megszabadulva ebből a kínos helyzetből.
Jungkook és Ryunjin épp smárolnak, amiről Yoongi képeket csinál, közben egész végig röhög , Jimin pedig a hasamat bámulja.....
-Elkísérlek-mondja végül.
-Oksi
-Ettél te ma valamit? - kérdezi mikor ketten sétáltunk a folyosón.
-Igen-muszáj hazudnom, nem kell hogy aggódjon értem
-És evés előtt vagy után szoktál fogat mosni?
-Mik ezek a kérdések? De egyépként előtte.
Hirtelen neki tolt a falnak majd megcsókolt, pár másodperc után el is vált ajkaimtól majd szigorúan rám nézett.
-Akkor nem ettél semmit. Ha fogatmostál volna és utána ettél volna akkor nem fogkrém íze lenne a csókodnak,bár engem ez is von-mondj a végét perverz mosollyal.
Én még mindig lefagyva álltam előtte
-következő szünetbe gyere a büféhez, veszek neked valamit.
-Nem kell, nem vagyok éhes-ellenkezek gyorsan
-Hát ha ezt játsszuk.. Amíg nem eszel addig én sem, és ne hazudj többet, le tudlak tesztelni. Én pedig csak eledermedve figyeltem minden szavát.Ma elég nehéz napom volt khm khm matek 1-es.....deeee most ezt tegyük félre🙄és koncentráljunk a jó dolgokra....remélem nektek nem lett ilyen elcseszett napotok.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Akkor Is
Hayran KurguPark Mina teherbe esik egy idegen férfitől aki megerőszakolja. A szülei pedig házasságra kényszerítik. Utálja Park Jimint és barátait bár a fiú mégis ott lesz mellette ebben a nehéz helyzetbe.