Capitolul 1: Sfarsitul inceputului

1.2K 59 6
                                    



Cover by @Xenomorphius

-Esti sigura ca vrei sa faci asta? ma intreaba Skyler cu o ultima farama de speranta.

-Da! Acum, ori ma ajuti, ori ma descurc singura! spun cu o voce mai dura decat planuisem.

Sky se ridica de pe scaunul din fata si ma inconjoara pana cand ajunge in spatele meu. Imi dau capul pe spate si simt o usoara adiere calda din cauza laserului. In secolul 38 chiar si cea mai saraca familie are asa ceva in casa... asta si multe alte aparate indispensabile in epoca aceasta. Am citit in cartea de istorie despre un anumit aparat numit "feon" care iti usca parul si la fel ca acesta, si altele care iti faceau bucle si asa mai departe. Ei bine, acum nu e nevoie decat de un pistol cu laser care, pe de-asupra iti alege coafura care te prinde cel mai bine.

-Gata! o aud pe Sky, scotandu-ma din transa gandirii mele. De ce faci asta? Doar atat vreau sa stiu inainte sa pleci si sa ma lasi balta... vreau sa stiu de ce!? spune, iar eu citesc toata nervozitatea din vocea ei.

Suntem in anul 3721. Acum cateva sute de ani, cercetatorii au renuntat la experimentele pe animale si au inceput sa ii supuna pe oameni la astefel de teste. Economia in intreaga lume era intr-un declin apocaliptic, asa ca pentru cativa banuti oamnii erau in stare de orice... chiar si sa omoare. Datorita experimentelor esuate, oamenii incepusera sa o ia razna, substantele folosite le afectau creierul si nu mai erau constienti de ceea ce faceu. Asa a inceput Apocalipsa, mai exact in 3498... iar aici se termina toate informatiile pe care le stiu si la care am avut acces.

Se spune ca si natura s-a razbunat pe noi, asa ca tot Pamantul a fost distrus de inundatii si erodari exasperante ale scoartei terestre... insa 3 oameni au decis ca omenirea nu merita sa moara si au prevazut acest cataclism asa ca au pus toate "experimentele" umane (mai bine zis animale spalate pe creier) sa construiasca in cateva luni niste submarine gigantice care urmau sa salveze populatia. Dintre oameni au fost alesi doar cei bogati, oamenii de stiinta si cei culti care sa poata transmite si altora cunostiintele lor, astfel sa nu fim nevoiti sa o luam de la capat. Dar asta este doar o legenda... si, cum stiu ca fiecare legenda are un sambure de adevar... iar eu sunt decisa sa il aflu.

Acei 3 oameni au fost numiti "Ingeri", dar eu ma simt indreptatita sa le spun "Diavoli" pentru ca era imposibil ca ei sa stie ce urma sa se intample. Nu stiu sigur daca ei au distrus planeta, dar sunt dispusa sa fac orice pentru a afla adevarul... chiar si sa devin sclava sexuala a unuia dintre ei.

Bine-inteles ca ei nu mai traiesc, dar exista mostenitori care controleaza lumea, la fel ca si predecesorii lor, din intuneric. La fel cum genele s-au transmis, asa s-a intamplat si cu secretele si toate documentele referitoare la Apocalipsa, la care nu au acces decat ei.

Sky, cea mai buna prietena a mea, spune ca acest sacrificiu nu merita, dar chiar si asa nu sunt deloc motivata sa raman aici, fara nicio libertate de exprimare, lucrand intr-un laborator de dimineata pana seara si dandu-mi silita sa modernizez lumea asta de rahat condusa de acei 3 " Diavoli" pe care nici nu ii intereseaza de noi.

-Mira! Imi raspunzi azi? urla Sky la mine foarte enervata.

Acum statea in fata mea, cu mainile incrucisate si cu o cuta evidenta intre sparncenele ei intunecate.

-O fac pentru ca nu am de gand sa mai traiesc in minciuna! ii spun dupa cateva secunde de liniste.

-Si daca nu e o minciuna? Daca totul a fost asa cum stim noi? ma intreaba cu o voce mai blanda.

Se aseaza in genunchi, in fata mea, punandu-si palmele pe genunchii mei.

-Sky, tu chiar crezi ca as merge fara sa am ceva concret? spun nervoasa si realizez ca am facut o mare greseala.

The mystery of the darknessUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum