Capitolul 5: I think...

415 40 2
                                    

De ce sunt atat de emotionata? Parca cineva sta cu un cutit in spatele meu, atat de tensionata ma simt. Nu stiu ce sa fac, cum sa fac, sa incep eu, sa il las pe el, sa ma apropii mai mult, sa ma departez? Atatea intrebari la care as da orice sa primesc un raspuns. Linistea este apasatoare, ca un bolovan ce sta sa ma striveasca.

Inainte de a ma gandi la altceva, buzele i se lipesc atat de usor de ale mele incat simt doar mangaierea lor. Imi las capul intr-o parte, dandu-i mai mult acces si libertate, dorinta invaluindu-ma intr-u totul. Mainile ii urca pe corpul meu, lasand dare fierbinti in urma sa. Emotiile sunt insuportabile, dar ceea ce ma face atat de confuza si pierduta este cum de reuseste sa imi provoace aceste emotii... la urma urmei este doar un barbat pe care il cunosc de 2 zile.

Sunt atat de nestiutoare si neputincioasa pentru ca mi-e frica ca acest moment sa nu se termine rau. Cu fiecare centimetru cu care mainile sale urcau pe corpul meu, ma simteam controlata de dorinta si... placere?! Da, imi placea, si imi placea al naibii de mult, dar cum sa ii arat ca imi place?

Ma las purtata de val si incep sa imi framant buzele peste ale sale. Un marait infundat ii scapa, moment in care am crezut ca fac ceva gresit si am vrut sa ma opresc, dar mainile sale mi-au prins gatul, sarutul sau devenind mai apasat si flamand. Ii urmez exemplul, adancindu-ma tot mai mult in buzele sale moi. Il prind de dupa gat, in incercarea de a prelua controlul, dorinta stapanindu-ma definitiv.

Isi duce palmele in jos pe corpul meu, ajungand la marginea pantalonului, dar trece peste, aplecandu-se si ridicandu-mi coapsele. Ma ridica de la sol si imi pozitioneaza picioarele de o parte si de alta a taliei sale, deplasandu-se usor inapoi spre camera. Cand intru nu mai simt briza usoara care pana acuma ma ajutase sa nu ma sufoc, dar in continuare buzele sale se jucau strengar cu ale mele, pornind un joc pentru teritoriu. El era cel ce detinea controlul in permanenta sis tiam ca sasele mele de a-l domina sunt egale cu 0, dar atata timp cat incercarea aceasta imi provoca o llacere si o stare de nedescris preferam sa continui lupta.

Se aseaza pe canapea, punandu-ma in poala sa, iar acum era momentul de a prelua controlul. Pun toata forta pe cere o am in genunchi si ma ridic, astfel incat sa fiu deasupra lui. Mainile sale sunt inclestate pe talia mea, lipindu-ma in totalitate de el. Sanii imi sunt presati de pieptul sau tare ce are miscari neregulate si sacadate.

Imi desprind pentru cateva secunde buzele de ale lui, avand disperate nevoie de oxigen.

-Nu, baby, te rog, nu te opri acum! spune ragusit privindu-ma in ochi, apoi isi striveste din nou buzele de ale mele, de data asta mult mai flamand si dur.

Imi inclestez degetele in carliontii lui, moment in care mainile se imi prind fesele, strangand de ele. Un geamat imi scapa printre buze, moment in care limba lui se infiltreaza in gura mea, explorand disperat fiecare coltisor.

O explozie de placere si dorinta are loc inauntrul meu cand limbile ni se intalnesc. Sarutul devenea mult mai fierbinte decat incepuse sau fuses pana acum si stiam ca trebuia sa ma opresc... dar nu puteam! Partea cu rationament din mine era imposibile de trezit si asta nu era bine deloc. Nu stiu de ce, dar am inceput sa imi misc soldurile in sus si in jos, in sincron cu miscarile buzelor noastre. Harry scoate un marait puternic si un geamat profund prinzandu-ma brutal de o parte si de alta a abdomenul, obligandu-ma sa ma opresc.

Imi prinde buza inferioara cu a sa, dar fara simt ceva mai mult sau mai putin decat dorinta de a-i face acelasi lucru. Ma priveste in ochi si acum, in sfarsit il pot vedea in toata splendoarea. Ochii ii erau flamanzi, parul ciufului si uzele rosii si putin umflate.

-Nu cred ca vrei sa ajungem acolo... spune cu respiratia sacadata, prinzandu-mi obrajii cu palmele. Sa fiu al naibii, femeie, ma inebunesti! adauga si simt cum obrajii imi iau foc.

The mystery of the darknessUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum