Sevgili Seok Jin...
Acaba yazmaya böyle başlasam çok mu klasik olur? Evet evet.
Saçmaladım değil mi? Belki de dengesizimdir ne dersin?
Ah, pardon, sen diyeceğin her şeyi dedin zaten.
Eğer gerçekten de, o gece, o şeyi yapmış olsaydım, belki zevk aldığımı söyleyebilirdim.
Ama dur, benim ağzım yok değil mi? Bu yüzden benim yerime sen konuşuyorsun.
Hım... Acaba yapmadığım bir şeyden nasıl zevk alabilirim?
Neyse, biliyor musun Seok Jin? Dün akşam, beni anlayan birileri geldi. Evet, sana da çok bahsettiğim şu çocuklar.
Japonya'da, buranın aksine ne kadar çok arkadaşım vardı, bir bilsen?
Ama bir gün, bana kakaotalkdan istek geldi. Ve bil bakalım istek kimdendi?
"Worldwide_handsome"
Bu sana bir yerden tanıdık geldi mi? Ah, elbette gelir. Çünkü o zaten sensin, değil mi?
Biliyor musun? Oradan yazışırken, çok eğlenceli ve tatlı biri olduğunu düşünmüştüm.
Biliyor musun, babamın taini tekrar Kore'ye çıktığında, hem seninle tanışabileceğim için, hem de kuzenim Yugyeom'u görebileceğim için yaptığım sevinç danslarını? Ya da, arkadaşlarımdan ayrılırken ağladığım o sayısız dakikaları biliyor musun?
Bilemezsin, asla bilemezsin.
Ve biliyor musun? Onlar artık yanımda ve senin yapamadığını yapacaklar. Yine eskisi gibi olacağız.
Yani, ben olacağım.
En iyisi de ne biliyor musun? Onlar bizim okulumuzda.
Sana hep anlatırdım, hatırlar mısın? Japonya'da yaşadığım o müthiş maceraları.
Sana onları tanıştıramamıştım Kim Seok Jin. Ama bu defa tanışabileceksiniz. Ne mutlu, değil mi?
Ah, özellikle Jennie ile tanışmalısın. İlk okuldan beridir beni korur. Yani, senin yapamadığın şeyi yapar, anlıyor musun?
Neyse Kim Seok Jin, bu günlük bu kadar. Ama biliyor musun? Artık karşında senin eski sevgilin Kim Jisoo yok.
Senin karşında, Japonya'da herkese hem neşe saçan hem de korku yayan Kim Jisoo var.
Ama biliyor musun Kim Seok Jin? Belki de bizim hikayemiz çoktan bitmiştir sevgilim.
Ve sen bu hikayeyi bitirdiğine hiç de memnun olmayacaksın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Suicide NotesぁJiиsoo
Fiksi Penggemar"Kim Jisoo, öldükten sonra arkasında bırakacağı notlarla biricik aşkının ilgisini tekrardan kazanmayı ümit ediyordu." Cover by: @Gahashira 2020|©haneullius