Seok Jin?
Biliyordum, beni çok özlediğini.
Peki ama neden sevgilim, neden benim gittiğim zaman kıymetimi bilmeye başladın?Beni halâ sevdiğini görmek için illa senin yanından ayrılmam mı gerekiyordu?
Tam 1 ay 20 gün 32 dakika 20 saniye 5 salise oldu sendenden ayrılalı, biliyor musun?
Evet, belki de babamın taini Busan'dan Seoul'e çıktı diye sevinmeliyim. Peki ama niye sevinemiyorum Kim Seok Jin?
Beynim bile sana alışmışken, neden kalbim sensizliğe alışamıyor?
Belki de sen de benim gibisindir.
Pek sanmıyorum gerçi.
___
Bu gün senin acı çektiğin videoyu izlerken ne kadar da eğlendim bilemezsin Seok Jin.
Gerçi, senin acı çekmeni sağlayan o planları da benim yaptığımı bilemezsin.Ah, sana olan nefretim öyle büyüdü ki! Yüzünü ne zaman görsem tükürüyorum. 'O' senin neyini beğenmiş anlamadım bile.
Çünkü hiçkimse senin gibi bir aptal ile aynı ortamda bulunmak istemez.
Tıpkı benim gibi.
'O' nasıl bunca sene boyunca sana katlandı anlamıyorum. Ben olsam çoktan seni postalamıştım.
Senin, 'onu' aldatmanı bile beklemeden.
___
Ah Seok Jin! Bu gün ne oldu bir bilsen.
Jisoo gittikten sonra ben geldim!
Tabi sen ve onun arkadaşları beni, yani bizi bilmiyorlar. Arkadaşlarından üçü fark etmemiş gibi ama sanırsam Lisa denilen kız anladı. Sonuçta, biz onun gibi davranmıyoruz.
Neyse, seni ÇOOOOK seviyorum Seok Jin.
___
Bu gün senin yüzünden yine lanet bir şekilde uyandım biliyor musun?
O tatlı dediğin kız artık kendine bakamıyor bile.
Cidden Jisoo'ya ne yaptın böyle?
Aslında haklı, üstüne üstlük bize de bakmak zorunda kalıyor çünkü.
Jisoo'nun yerini ben aldığım zaman, hep yaptığım şeyi yapıp bileklerimi kestim. Daha çok onun bileklerini kestim gerçi.
Ancak bu defa da intihar girişimimiz engellendi, şu bizden şüphelenen Lalalalisa salağı tarafından hemde.Keşke Jisoo geri gelmeseydi de onu ve diğerlerini bu tek yerden kurtarabilseydim. Diğer aptallar buna cesaret edemeyecek kadar korkaklar çünkü
Her neyse, görüşmemek üzere obur hayvan,
Henüz cehenneme gitmediysen tabii ki.
___
Ah, sanırım bu deftere tek ben yazmıyor muşum. Diğerleri de bana katılmış.
Neyse Seok Jin, sana harika bir haberim var! Sizi ziyarete geliyorum!
Gerçi sen bunu daha bilmiyorsun ama.
Ama bunları okuduğunda artık çok geç olduğunu anlayacaksın.
Çünkü ben ya hayattan, ya da hayatından gitmiş olacağım.
____
Daha ne kadar dayanabilirim bilmiyorum Seok Jin.
Bunlar artık bana fazla geliyorlar ama o fazlalıkları kafamdan atamıyorum.
Ve biliyor musun? Benim tek tedavim sendin.
Ama artık yanımda bile değilsin. Ve ben bu yükü kaldırabileceğimden de emin değilim Seok Jin
Ama biliyor musun Seok Jin? Belki de bizim hikayemiz çoktan bitmiştir sevgilim.
Not: Bunların hepsi Jisoo'nun bedeni tarafından yazıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Suicide NotesぁJiиsoo
Fanfiction"Kim Jisoo, öldükten sonra arkasında bırakacağı notlarla biricik aşkının ilgisini tekrardan kazanmayı ümit ediyordu." Cover by: @Gahashira 2020|©haneullius