18.BÖLÜM

7.1K 763 62
                                    

Biraz yazmakta zorlandığım bir hafta. Arada oluyor öyle. Diğer bölümleri silip duruyorum. Bunu oturtunca da bekletmek istemedim. Keyifle okumanız dileği ile.

***


"Adama bak bilmediği bok, yemediği halt yok."


Zeynep ağlayacaktı neredeyse, "Al benden de o kadar! Hayır, Allah'tan bebeğim var. Bir de o olmasa kırbaçlardı beni kesin! Edepsiz sadist!"


"Zaten o gözlerimi bağlayıp beni dama çıkarmasından anlamalıydım. Ama safım ben çok saf. Sürpriz ayağına neler yapıyorlar!"


"Beni de cama dayadı edepsiz! Fantezik manyak!"


Çiftliğe gidene kadar ikili susmamıştı. Çiftliğe yetiştiklerinde Aren ile Doruk da aynı anda varmışlardı onlarla.


Zeynep bir sinirle indi arabadan, "Bu çiftliğe adım atamazsınız sizi azgın fantezi manyakları!"


Sadık bey ve Melek hanım Zeynep'in sesini duymuş, kapıya çıkmıştı, "Hayırdır Zeynep kızım ne oldu?" diye sordu Sadık bey.


"Dede valla bu sefer bir suçum yok," dedi Doruk dedesine yalvarır gibi bakıyor, onu inandırmaya çalışıyordu.


Deniz inanamıyormuş gibi baktı kuzenine, "Ha masum sapık seni!" sonra dedesine döndü, "Dede bu ikisinin sapkın, şiddet içerikli zevkleri var. Yok kelepçe, yok tavana asma, yok cop! Ver Allah ver!"


Bakışlarını kaçıran Melek hanıma karşılık, Sadık bey öksürmeye başlamıştı, "Şimdi çok da şey etmemek lazım bence. Zevk meselesidir bu şeyler-"


Zeynep ile Deniz aynı anda "Oha!" diye bağırıp ağızlarını elleri ile kapatmışlardı. "Babaanne? Dede? İnanamıyorum ya!"


Aren yüzünü buruştururken, Doruk "Yok artık ya gerçekten oha!" dedi, o da beğenmemiş gibi yüzünü ekşitmişti.


"Aaa! Sizde nerelere çektiniz. Saçmalamayın. Yani bu tercih meselesidir. Bunun için koca boşanır mı canım?"


"Ya yok ben son noktadayım artık dede, bundan ötesi yok sizin için!" dedi Deniz eve doğru hızla yürürken.


Zeynep de başını sağa sola salladı, "Pes! Bir de bunlara surat yapıyoruz. Kime çektikleri belli. Biri huyundan biri suyundan işte."


Doruk hemen durumu fırsata çevirip, karısının peşinden gitti, "Gerçekten çok haklısın karıcığım. Edep kalmamış. Pes doğrusu," dedi Aren'e dönüp göz kırparak.


Aren de kendi evine doğru giderken Ferhat'ı aramıştı ama açmamıştı. "Kızın ailesine ne dediler acaba? Of Fero of!"


***

"Ferhat aileme ne diyeceğim ben ya!"


...


"Ferhat! Abim seni öldürür. Bak bu kız kaçırmaya giriyor. Hem nereye gidiyoruz gözünü seveyim?" sesi ağlamaklı çıkmış, çaresizce oturmuştu yerine.


Ferhat arabada sadece yola bakıyor, kafasında bir plan oluşturmaya çalışıyordu. Evinin önüne geldiğinde hemen park etti ve "Geldik, hadi in!" dedi.


"Kız kaçırıyorsun ve amirsin!"


"Göz altına alıyorum ve in!"


TUTKULU AŞK * AŞK SERİSİ II  - FİNALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin