7

125 16 57
                                    

"όπως θες ΑΝ όμως τρέξει κανένας άλλος μετά... " ξερει πως να με τσιτωσει αυτή η γυναίκα.

" Να σ πω κάτι? Δεν υπάρχει περίπτωση να τρέξω πίσω της. Είμαι πολύ εγωιστής για να το κάνω αυτό"

" Αγόρι μ -"

" Μάνα έως εδώ" της είπα αγριεμένα γυρνώντας να την κοιτάξω στα μπλε μάτια της. Δν θέλω να της φωνάζω. Στην ουσία αυτή με μεγάλωσε μόνη της.

" συγνώμη γαμω μ συγνώμη " της λέω και τρέχω να την αγκαλιάσω.

" αγόρι μ πάνε βρες την "

" δν θα κάτσω να την παρακαλάω " απαντώ και μπαίνω στο σπίτι.

Ανεβαίνω στο δωμάτιο μ και κάθομαι στο κρεβάτι μου...

" τόσο Μαλακας είμαι?" λέω και φέρνω το χέρι μου στα μαλλια μ.

" τι κάθομαι και σκάω για μια γυναίκα.. Υπάρχουν άλλες τόσες που ποθουν αυτό το κορμί " πιάνω το κινητό μου και πληκτρολογώ το νούμερο της Άννας.

~~~~~~~

ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΑΣ POV

" τόσο Μαλακας θεέ μου "μονολογώ καθώς περπατάω μόνη μ.

" και γω η ηλιθια τι πιστευα?? Εννοείται πως με θέλει για μια νύχτα... Να πάει να γαμηθ-"

" αουυυ " λέω καθώς ένα βλαμμενο έπεσε πάνω μ.

" σορρυ κοπελιά" μ λέει και πάει να φύγει.

" να σ πω πρόσεχε άλλη φορά "

" πωωω ρε μαλακά.. Σ είπα σορρυ"  Λέει και. Φεύγει.

Άλλος Μαλακας από κει..

Πάντως ωραίος Μαλακας.. Καστανα σγουρομαλλικα μαλλάκια και σκατουλι ματιά και.. Οκαυ σκάω.. Που είχα μείνει?? Αν ναι.. Να πάει να γαμηθ-

" εεε τι θα γίνει τώρα όλοι  πάνω μ θα πέφτετε?? Θα με αφήσετε ποτέ να τελειώσω τα καντήλια μου?"

" ήρεμα κοπέλια μια ερώτηση θέλω να κάνω"

" τιιι?"

"πέρασε από δω ένας κάστανος με σγου-"

" όχι"

" οκαυ ευχαριστώ" Λέει και φεύγει..

Αφού πέρασε ένας τέτοιος.. Εγώ γιατί είπα όχι?? Τέλος πάντων άλλη όρεξη δεν είχα να ασχοληθώ μαζί τους.

" αχχ ένα παγκάκι ρε παιδιά " λέω και κάθομαι..

Πφφ κουραστικά... Τι ώρα ρε??
Α ακόμα νωρίς 11.30 .. Πάλι καλά δεν είχα όρεξη να γυρίσω σπίτι και να με ρωτάνε συνεχώς τι. Έχω..

30 Days 😏 (my Angel😈) Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt