" σε θέλει πολύ "μ λέει και η καρδιά μ άρχισε να χτυπάει γρήγορα.
" εεε είσαι σίγουρος ρε Γιάννη??"
" γελλ όχι αλλά θα δείξει.. Δωσε μ το κινητό σ"
Γυρισα στιγμιαία το κεφάλι μου στον Άγγελο.. Λογικά κοιτούσε μια.. Καλά όχι δν κοιτούσε μια... τον κωλο της μιας κοιτούσε.
Ξεφυσιξα και γύρισα στον Γιάννη ο οποίος με κοίταγε με πονηρό βλέμμα.
" δεν με γουστάρει ρε φίλε δν το βλέπεις? " του είπα και του έδειξα τον Άγγελο..
" Δεν ξέρω μικρη.. Μπορεί όχι τώρα αλλά πίστεψε με άμα τον αγαπάς θα γίνει δικός σου" μ είπε και μ έκλεισε το μάτι πονηρά.
" οκαυ" λέω και αφού πάρω μια ανάσα τον κοιτάω με πονηρό βλέμμα.
" Μην ανησυχείς θα γίνει δικός σου. Και μάλιστα σε.. Μμ κάτσε να σκεφτώ. Θα αντιγράψουμε λίγο 365 μέρες αλλά.. Σε 30 μέρες ο Αγγελουκος θα γίνει δικος σου"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
1 ΜΕΡΑ" Καλημέρα παιδιααα" λέω και τρέχω στα αγόρια..
" που την βρίσκεις την όρεξη ρε Κωννα "
" τι έχουμε πρώτη ώρα?? " ρωτάω για να δω για ποιον λόγο δεν είναι στα κέφια του ο Άγγελος.
" μαθηματικά μωρή.. με την στρίγγλα "
" όντως είναι χάλια αλλά δν πειράζει "
" Κωννα είσαι άρρωστη??" λέει ο Στέφανος και με ακουμπάει στο μέτωπο.
" Γιατρέ πως τα βλέπεις τα πράγματα" λέω ειρωνικά "
" έχεις πυρετό "
" ωχ και τώρα?? " ρωτάω ναζιαρικα
" θέλει φιλάκι" λέει και μ. Δίνει ένα στο μέτωπο.
"τώρα νιώθω πολύ καλύτερα" λέω και χαμογελαω.
" αχχχ σάλια.. Κάντε να περάσω χτύπησε το κουδούνι" λέει ο Άγγελος και φεύγει μπροστά.
" μπράβο παιδί μ.. Ηθοποιός να γίνεις " λέω στον Στέφανο.
" θα το σκεφτώ " μ λέει πονηρά και πάμε προς την τάξη.
Λοιπόν έχετε μπερδευτεί?? Όχι?? Δν πειράζει εγώ θα τα εξηγήσω.. ΛΟΙΠΟΝ εχτές το βράδυ είπαμε με τον Γιάννη να αρχίσουμε το σχέδιο μας.. Και εννοείται θέλαμε και κάποιον άλλον ο οποίος να πηγαίνει στο σχολείο μ να κάνει παρέα με τον Άγγελο και με μένα. Αρααα... Δν μπορούσε να ήταν άλλος... Για αυτό και είπαμε στον Στέφανο ο οποίος ξανα λέω δέχτηκε κατευθείαν.
ESTÁS LEYENDO
30 Days 😏 (my Angel😈)
Novela Juvenil-" Θα σε βοηθήσω υπό έναν όρο όμως.." -" Δεκτως.." - "Μικρή άκου πρώτα. "Λέει και έρχεται όλο και ποιο κοντά μ με ένα πονηρό χαμόγελο στα χείλη.