30

74 11 11
                                    

Κωσταντινα pov

" ε δεν σας πιστεύω.." λεει ο Αγγελος αφού μας ειπαν πως εγινε ολο αυτό.

" ώραια.. Και αφού ηρθε ο Αρης και επαιξα το κοριτσι του και ολα αυτα  εξηγηστε μου λιγο. Η Ιωάννα πως μπηκε σε ολο αυτό??" ρωταω περιμένοντας και μια απάντηση.

" ακου" ξεκιναει ο Αρης και γνεφω.

Αρης pov
Flashback

" ε ναι μωρε δεν εγινε και κατι.. Ετσι και αλλιως δεν εχω αισθηματα για την Κωνσταντίνα απλα βοηθαω να τα φτιαξει με τον Αγγελο " λεω στους αλλους γιατι με ρωτησαν για την χθεσινή μερα με την Κωσταντινα π ειχε ερθει σπιτι μ να γνωρισει τους γονείς μου.

" ναι ναι το ξερουμε αλλα ξερετε τι σκέφτομαι εγω?? " πετάγεται ο Στέφανος

" τι?? " ρωταει ο Γιαννης

Για να σας ξεμπερδεψω.. Εχουμε ερθει σπιτι του Γιαννη εγω η Κατερίνα και ο Στέφανος για αλλη μια φορα για να δουμε τι θα κανουμε..

" τι και αν βάλουμε και την ιωαννα στο κολπο? "

" τι λες ρε βλακα. Αμα τα φτιάξει με την Ιωαννα ποιο το νοημα σε ολο αυτο π κανουμε?" λεω

" ακου ρε ηλιθιε. Θα βαλουμε την Ιωαννα στο κολπο.. Λέγοντας της οτι ο Αγγελος την γουστάρει... Θα σιγουρευτουμε οτι αυτή δν εχει αισθηματα για αυτ-"

" δν εχει και ούτε πρόκειται να αποκτησει.. Ειναι κολλημενη με αλλη "
Πετάγεται η Κατερίνα.

" τι εννοείς?? " ρωτάει ο Γιάννης

" εννοω ότι η Ιωάννα ειναι λεσβια "

" αυτο ειναι καλο για μας ... Κακο βεβαια για τον Αγγελο " λεει ο Γιάννης

" να συνεχίσω?? " ρωτα ο Στέφανος.

" πες "

"  ώραια αφου λοιπόν δν εχει αισθήματα για τον Αγγελο και ουτε θα εχει θα της πουμε λοιπόν να μας βοηθησει πλησιάζοντας τον και στο τελος θα τα φτιάξουν "

" εισαι τερμα ηλιθιος? Αμα τα φτιαξει με την Ιωαννα θα ξεχασει μια και καλη την Κωσταντινα. " του λεω.

" δν τελειωσα ρε παπαρα.. Λοιπόν.. Εμεις θα της πουμε όμως να το παιξει πολυ κολλητσιδα.. Δηλαδη πολυ κολλημενη πανω του. Και σαν κολλητος του Αγγελου ξερω οτι ξενερωνει ασχημα αμα οι κοπέλες ειναι κολλητσιδες.. Ετσι θα ξενερωσει με την Ιωάννα και θα παει στην Κωνσταντινα "

" δν ειναι ασχημο " λεει ο Γιαννης

" ωραιο ακούγεται αλλα ας ελπίσουμε να δεχτει και η Ιωαννα.. "λεει η Κατερίνα

30 Days 😏 (my Angel😈) Où les histoires vivent. Découvrez maintenant