Giriş

138 6 2
                                    

Aniden irkildim, saatin kaç olduğuna dair hiçbir fikrim yoktu. Hava daha aydınlanmamıştı. Fakat ben uykumu almış hissediyordum. Biraz daha uyumak için kafamı yastığa koyup gözlerimi yumdum saat daha çok erkendi. Buluşma saatimize daha çok vardı. Fakat ben her zaman ki gibi çok heyecanlıydım. Acaba ne giymeliydim?

Her yer kapkaranlıktı sadece uzaktan bir ses geliyordu. Çok tanıdıktı. Evet bu ses Caner'in sesiydi. Bu sesi nerede duysam tanırdım. Kendisi yoktu sadece sesini duyabiliyordum. Bir adım attım. Her adımda karanlık üstüme daha fazla çöküyordu. Caner'i bulsam her şey bitecekti. Son bir adım daha attım.

Aniden uyandım ter içinde kalmıştım hemen üstüme değiştirip salona geçtim. Daha kimse uyanmamıştı. Normalde bende uyanmazdım ama bugün heyecandan olsa gerek uyuyamamıştım. Bu bizim baş başa 2. buluşmamız olacaktı. Daha önce hep Emir , Seren ya da Gökhan ile birlikte görüşmüştük. İlk baş başa buluşmamız biraz acele olmuştu ama yine de mükemmel geçmişti.

Mutfağa doğru yürüdüm bir şeyler hazırlamak için buzdolabını açtım. Bir şey bulamayınca kapadım. Bu benim her zaman yaptığım bir şeydi. Aniden önümde annemi görünce irkildim.

-Neden erkenden kalktın bakalım Tuğçe?

-Uyku tutmadı sanırım uykumu aldım.

Bir kahkaha attı mübarek. Sağolsun tüm ev halkı uyandı. Neymiş efendim benim uykumu aldığım günü de görmüş ya ölse de gam yemezmiş.
Odadan kardeşim bağırdı.
-Abla ne oluyor orda ?
Sakince yanına gittim. Yok bir şey annem benim uyanmama güldü dedim.

Şuan tek isteğim üzerimi giymek ve Caner'in attığı mesajda ki kafeyi bulmaktı ismi hiç yabancı gelmiyordu.
"Güney kafe". Evet çok emindim daha önce adını bir yerde duymuş olmalıyım ki ismi çok tanıdık geliyordu.

Sevmek En Uzun KelimeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin