Ehem ehem. Medya ya düştüm. Ehem ehem.
Demek Sirikra mıdır ne boktur onu şipliyorsunuz. Vay anasını bee. Herkes Wolfstar yazar kesin demiştim çok mutluyum LDÖCPFÖVLFMPCKF.
Yaptığınız şakanın üstünden bir hafta geçmiş, James in seni öpmeye çalışırken, Remus Sirius a aşkla bakarken, Sirius un onu geri çevirip İkra nın peşinde koşarken ki fotoğrafları Hogwarts ın her bir yanına yapıştırılmıştı.
Sabah yan yataktan Molly nin horultuları duyuluyordu.
Kezban Brown ise her gün yaptığı gibi erkenden kalkmış makyaj yapıyordu.
İkra ortalıkta yoktu.
Kalktın ve okul formanı giydin. Hogwarts ta dersler kendi okulunuzda olduğu gibi eğlenceli olmuyordu.
Mesela Hababamlar ne kadar uğraşırsa uğraşsın dersi kaynatamamıştı. Ya da profesörler derse başlamadan önce tatlı bir sohbet başlatmıyordu.
Bilal hoca da derse girmediği için tüm gün odasında film izleyip size hava atıyordu.
Yataktan zorla kalkıp üstünü değiştirdin. Kahvaltı birazdan başlardı.
Gördüğün Hababamların götüne vurup gıcık olduğunuz Griffindorlara el hareketi çektin ve Lily ile kahvaltıya indiniz.
Ama keşke inmeseydiniz.
Sen içeriye girdiğin anda herkes heyecan ve endişe ile çapulculara baktı.
Sirius baş köşeye oturmuş gözündeki morlukla İkra nın tacını kombinlemişti.
James de onun yanına oturmuş kolundayı yanık iziyle Sirius a yemek yediriyordu.
Remus yanlarında kaşları çatık bir şekilde kitap okuyordu. Ellerinde ısırık izleri vardı.
Hemen kırmızı görmüş boğa gibi koşmaya başladın.
Uzun Griffindor masasının üstüne çıkıp Sirius ve James in yakasını tuttun.
"NAPTINIZ ONA?!"
James sırıtarak "Biz bir şey yapmadık, ne olduğunu bilmiyoruz." dedi.
Ona bir tokak attığında "Ordan gerizekalıya mı benziyorum?! İKRA NERDE?!" tüm büyük salon korku ile ülperirken Hababamlar ve Bilal hoca mutluluk göz yaşları içerisindeydi.
Diğer profesörlerse film izler gibi izliyordu çünkü kendi öğrencileri değildi. Bilal hoca bir şey demeden bi bok yapamazlardı.
Remus kitabının arkasından "Dışarıda." dedi.
James ve Sirius ona korkunç bakışlar atarken Remus un sikinde değildi.
"Bu sümsükusla uğraşmaya benzemez. O kız." dedi.
Sende Hababamlara bir işaret verip dışarıya çıktın.
Hemen İkra nın sinirli sesi duyuluyordu.
"Amına koyduğumun James i. Sikicem oğlum hepinizi. Ana bacı bırakmicam. Orospu çocukları!"...
Ağaca ters bir şekilde bağlanmış olan kızın yüzü kıpkırmızıydı.
Asası ise kendisinden uzak bir noktaya bırakılmıştı.
Götündeki eteği zar zor tutuyordu.
Hemen gelip onu büyü ile çözdün.
" Hadi gel tacını alalım. "
:*
Hababamlar, Çapulcuları büyük salonda yere çöktürmüş gelmenizi bekliyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
°James Potter İle Hayal Et °
Fanfictionİkra nın 1083820202. saçmalığına hoj geldiniz.