Çok sıkılıyom biri beni kaçırsın pavyona gidelim.
İyi okumalar...
İkra elleri arkasında odada turluyordu.
"Vay anasını amk." ve hala gördüğü görüntüyü sindirebilmiş değildi.
Sirius ve James karargahtan çıkmış ve yalnız kalmıştınız.
"Sana inanamıyorum ilkini karargahta verdin." dedi şaşırmış bir suratla.
Oturmaya çalışırken "Sen de ilkini biz burda olmasak verecektin." dedin.
"Sen sus, sizi biz bastık. Siz bizi değil. Ayrıca ilk deği-"
"OHA AMINA KOYAYİM LDMCPMDPCMDPCMCO" diye bağırdığında kaşlarını çattı.
"Kes sesini bundan daha önemli şeyler var şu anda." dedi kızarırken.
"Ne zaman oldu ve neden bana söylemedin?" dedin eğlenerek. Şu anda basılan sanki sen değildin de oymuş gibiydi ldmxpdmpcmfpc
"Bu konu seni alakadar etmez. Korundunuz mu onu söyle." dedi hala kızarmaya devam ederken.
Gözlerini kocaman açtın ve İkra ya baktın. Ardından da karnına.
İkra da gözlerini kocaman açtı. "Ah hayır, teyze olmak için çok gencim."
"JAMEEEES!"
:*
Arkada İkra ve Sirius müslüm gürses dinleyip halay çekerken James olayı sindirmeye çalışıyordu.
"Ee şimdi bu belki baba olabilirim demek mi?"
"Evet."
"Ee şey-" James gerginlikten terleyen saçlarına dokundu ve birden yere yığıldı.
Çığlık atıp yere eğildin "Dedim ben sana piç! Yapmayalım dedim evlenmeden olmaz dedim bayıl şimdi!"
:*
James ayıldığında Remus arkada olaylara karşı sadece gülüyordu LDMXLDMCLMC
Sen James in omzuna kafanı koymuş gerginlikten her an ölecekmiş gibi bakıyordun.
Sirius ve İkra ise hamilelik testi almak için okuldan kaçmışlardı.
"Bence şimdiden çocuk ismi bakmaya başlayalım aceleye gelmesin, erkek olursa adını Harry koyarız. Kız olursa Harley." dedi Remus ŞSMXPXMPCMDLCMCLC
James Remus a bir bakış atıp "Kes sesini Remus." dedi katı bir şekilde.
"James bir daha gelip bana sevişelim mi dersen seni ben sikerim." dedin fısıldayarak.
"Merak etme sevgilim, bu korku ile bir daha yapamam zaten herhalde." dedi fısıldayarak.
"Ama merak etme kimse bir kerecikten hamile kalmaz, yani sanırım." diye ekledi ve yanağına bir öpücük bıraktı.
Ona daha çok sokulup kollarını beline sardın.
Remus gülüp "Ben çıkayım isterseniz bir tur daha atın, ama bebekle zor olu-"
"Remus siktir git olmayan sikimle sinirimi senden çıkarıcam şimdi!" diye bağırdın.
Remus koşarak odadan çıktığında James de kollarını sana sarıp "Takma onu. Sevgilisi yok ya ondan böyle yapıyor piç. " dedi.
"Şu test gelsin sonuç çıksın sikicem onu." dedin sinirle.
Biraz sessizlik olduktan sonra James derin bir nefes aldı "Eğer pozitif çıkarsa, üzülme tamam mı? Bu utanılacak bir şey değil. O bizim kızımız ya da oğlumuz." dedi ve dudaklarına bir öpücük bıraktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
°James Potter İle Hayal Et °
Fanfictionİkra nın 1083820202. saçmalığına hoj geldiniz.