Tom bey ne yapıyorsunuz düştüm şdöcpfölf.
Gençlik diğer bölümü anlamadıysan yorum atın anlatim.
İyi okumalar...
Başlangıç alanına döndüğünüzde herkes ayağa kalkıp alkışladı. Durmstrang Akademisi ise şampiyonlarının gelmemiş olmasına üzüldü.
James ile puanlarınız aynıydı. Nede olsa aynı anda gelmiştiniz.
Madam Pumfrey gelip yaranız var mı diye kontrol ettikten sonra dinlenmek için ortak salona döndünüz.
Remus arkadaşlarına uzunca sarıldı.
Sende İkra yı bir köşeye çektin.
"Demek böcürtün Sirius u kaybetmek." dedin sırıtırken.
İkra göz devirip "O gece sende orda olsaydın seninde böcürtün kanlar içindeki Sirius olurdu." dedi.
"Ayrıca böcürtümün fizik tedavi doktorum olmasından iyidir."
İkra ya hak verip kırmızı koltuklara kendini attın.
"Böcürtünün değişmesini nedeni sadece bu yani, başka bir şey yok? "
"Kesinlikle. Ben duş alıcam." dedi saçlarındaki gerçek olmayan Sirius un kanlarını işaret edip.
O gittiğinde James in yanına oturdun.
"O sendin, değil mi?" dediğinde çocuk anlamayarak sana baktı.
"Bir geyik ile bir hipogrif aynı anda bir yere varamaz. Hipogrif bana fark atar." dedin.
"İkra Sirius un bir köpek olduğunu söyledi, sende bir geyiksin." dediğinde James "Çatal Boynuzlu Geyik." dedi.
James in sana bakmayan gözlerini gözlerine kenetledin "James, hile yaptık."
James de "Ama kurallarda animagus kullanmak yasak falan demiyor."
"Çünkü 17 yaşından küçüğüz, kanunlarda zaten yasak." dedin.
James gözlerini yine başka bir tarafa yönlendirdiğinde gözlerini kocaman açtın.
"Ayrıca yanağımı yaladın!"
James in yüzü kızarırken "(y-n) kesinlikle hayvan iç güdüleriyle-!"
"PİS SAPIK!"
:*
Remus elindeki kitabı okurken birden kafasında bir havlu ile padişah gibi gezen kız yanında belirince yerinden sıçradı.
"SİRİUS U ÖPTÜM BEN GALİBA."
:*
James yavşağını iyice benzettikten sonra pijamaların ile (çünkü çok rahatlar bence okul formaları pijama olmalı) mutfağa indin.
Kendine çikolatalı süt ve çikolata parçacıklı kurabiye alıp dışarıya çıktın.
Elini yanağına koyup James in salyasını silmeye çalışır gibi sildin.
"Gerizekalı! Ne düşünüyordu acaba?" diye söylendin.
Aldıklarını yerken öylece dışarıyı izledin.
Biraz sonra yanına pijamaları ile İkra oturdu.
O ayağına terlik bile giymemişti. Kafasındaki havluyu atıp elindeki çikolatalı sütü kafasına dikledi ve "Sıcakmış!" diye bağırdı. Sonra da merdivenlerden aşağı yuvarlandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
°James Potter İle Hayal Et °
Fanfictionİkra nın 1083820202. saçmalığına hoj geldiniz.