~Özel Bölüm~

1K 52 590
                                    

Daniel yicem seni aq TİPE BAK ŞDÖCPDMCŞMDPCK.

Allahım korkuyorum şdöclmdşcödşckld

Smut varr *gerginlikten ölücem*

İyi okumalar ya da iyi şey etmeler anladınız siz şdöcşdmşcödşfö.

Okulun yani mezun olmanıza sadece iki hafta kalmıştı.

Zaten şakacı olan Hababamlar ın yanına bir de Çapulcuların eklenmesi öğretmenlerin illallah etmesine neden olsa da sizi seviyorlardı.

Okuldan yine bir patlama sesi yükseldiğinde ve profesörler sinirle çığlık attığında siz dışarıdaydınız.

Kıkır kıkır az önce İhsan ın yaptığı şaka hakkında İkra ile konuşuyordunuz.

"Okulun amına koydu ldöxpdöşclfl."

Biraz oturup boş yaptınız, altıncı sınıfların dedikodularını da yapmayı unutmadınız.

Biraz sonra İkra işleri olduğunu söyledi ve gitti.

Öylece dışarıyı izlerken yanına biri oturdu.

Yanağına hızlı bir öpücük kondurup çekildiğinde gülümsedin.

James kucağına yatıp sana bakmaya başladı.

"Nasılsın güzellik?" deyip saçlarına uzandı.

"İyii, sen?" dedin çocuğun elalarına bakıp hafifçe gülümserken.

"Bende çok iyiyim. Bomba gibiyim!"dedi.

Gözlerini kısıp dikkatlice ona baktın" Sen bir şey mi istiyceksin?" dedin.

James hızla kafasını sallayıp hayır dedi ama yalan söylediği belliydi çünkü sırıtıp duruyordu.

" Tamam o zaman-"

"SEVİŞELİM Mİ?!"

"NE?!"

Birden bunu demesiyle öksürük krizine girip pat diye ayağa kalktın.

James kucağından yuvarlanarak yere düştü ve acı ile inledi.

Öksürükten boğulacak gibi hareketler yapmaya başladığında ayağa kalktı ve ellerini yanaklarına koydu.

"Tamam, nefes al (y-n), istemiyorsan yapmayız." dedi James.

Öksürük lerin yavaş yavaş dinerken "Tamam da bu böyle mi sorulur Salak!" dedin.

James heyecanla gözlerini büyüttü "Yani yapacak mıyız?!"

Ona ifadesiz bir surat ile baktın "Evlenmeden olmaz."

James dudaklarını büzüp "Daha evlenmemize çok var." dedi.

"Okuldan mezun olduktan 2 yıl sonra James. Çok uzun bir süre değil- A evet uzunmuş." dedin kendini bölerek.

"Dediğim gibi istersen yapmayız ki sen kararını çoktan vermişsin sevgili-" James i bölen şey dudaklarındı.

Uzun bir öpücük ten nefes nefese ayrıldıktan sonra James in arsızca sırıtan yüzüne sen de sırıtarak karşılık verdin.

"Hadi kendimize bir oda bulalım."

                       :*

James in kolunu tutmuş koşarken peşinden onu çekiştiriyordun.

Issız bir kolidorda ilerlerken konuştun "Burayı kimse bilmez. İkinci sınıftayken İkra ile keşfetmiştik ve karargahımız olarak kullanıyorduk." dedin.

°James Potter İle Hayal Et °Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin