İlk Görev

819 61 480
                                    

Medya: la adam olsam da yavşasam karıya bak bee ŞDÖCPÖDPCÖFP.

Biliyor musunuz ablam gerçekten Tom u kadın sandı amk hayır kadın o Salak mısın diyo bana LDÖCPÖDPCÖFPFL.

Aklıma Salak mısın Cemile geldi. Haykırıyorum bi dk.

Tamam geçti.

İyi okumalar...

Sabah Molly nin yüzüne su dökmesi ile uyandığında küfrederek yataktan kalktın.

Molly "Orospuya bak, uyandırdığımıza şükretmiyor da." diye söylenirken sabahki rutinlerini tamamlayıp kahvaltıya indin.

Hababamlardan İhsan ın yanına oturdun ve yemeye başladın. O sırada İhsan da sana son dakika dedikodularını aktarıyordu.

(İhsan okuyorsan ses ver piç. Çok özledim.)

Dedikodular bittiğinde İkra kahvaltıya inmediği için ona portakal suyu alıp masadan kalktın.

Niye inmemişti ki bu gerizekalı?

Zil çaldığında büyük bir öğrenci seli sınıflara ilerliyordu.

Ksks dersliğine doğru ilerlerken karşında İkra yı öğrencilerin arasından geçmeye çalışırken gördün.

Onun yanına gittiğinde gördüğün görüntü berbattı.

Kireç gibi göz yaşları ile süslenmiş yüzü, yorgun ve kırmızı gözleri, kanlı pijamaları.

"Neredeydin? Bu halin ne? ÜSTÜNDE NEDEN KAN VAR?!" diye sıraladın hemen sorularını.

İkra üstündeki kana bakıp eli ile kanı kapatmaya çalıştı.

"Adetim de."

Ona malca bir bakış atıp "Ne gerizekalıca bir yalan." dedin.

"Ne oldu?" dedin yine.

İkra nın gözleri dolduğunda hemen ona sarıldın.

Kız omzunda ağlarken "Sirius- az kalsın kollarımda ölüyordu (y-n)."...

                        :*

İkra dün gece Sirius u hastane kanadına götürdüğünde çocuk zar zor nefes alıyordu.

Madam Pumfrey acele ile Sirius un üstünü çıkardığında yaranın büyüklüğü tamami ile orataya çıkmıştı.

Madam gerekli malzemeleri alıp gelene kadar İkra ya yarasına bastırmasını söylemişti ve bu gerçekten çok zor gelmişti.

Popy Sirius u iyileştirirken İkra da gördüğü görüntüler ve kan kokusu yüzünden midesini iki kere boşaltmıştı.

Sabaha doğru büyük yara kendini küçük bir ize bıraktığında Sirius "Git ve uyu. Aynı bir zombiye benziyorsun." demişti ama o gitmemişti.

Saat altı gibi James ve Remus kol kola zorla hastane kanadına geldiğinde ancak hastane kanadını terk etmişti.

Şimdi de derslere girmemiştiniz. O uyurken sende neden Çapulcuların o gece orada olduğunu çözmeye çalışıyordun.

                       :*

Akşam yemeğinde ilk görevin tarihi verilmişti.

Herkes ne olabileceğini tahmin etmeye çalışıyordu.

Sense Bilal hoca ile yeni büyülere çalışıyordun.

Stresli ve heyecanlıydın ama bir Hababam hiçbir şeyden korkmazdı.

°James Potter İle Hayal Et °Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin