Kaybettim kendimi

30 9 11
                                    

Kalbin bir okyanustu,
Ben o okyanusta kaybettim kendimi.
Kalbinde kaybolup, gözlerinde buldum kendimi.
Uzun zamandır tutduğum nefesimi,
Gözlerine bakınca verdim.
Kaybettim kendimi,
Kendi yanlızlığımda,
Yeniden, senin karanlığında bulabiliceğimi hiç tahmin
etmemişdim.


Gece mavisi neredeyse 120 okunmayı geçti. Okuyan, oylayan ve yorum yapan herkese çok teşekkür ederim.
Özellikle;

gecedenbirparca beni kitap yazmaya cesaretlendiren ilk kişiydin. İyi ki, varsın, iyi ki, tanımışım seni. Yorumların için, okuduğun için çok teşekkür ederim Nur...

UZAYLI_EDA Eda ablam, kitapa çok destek oldun. İlk okurlarımda birisin. İyi ki varsın. Herşey için çok teşşekkür ederim.

whiteangel466 kitapı ilk okuyup, oylayan ve yorumlayan kişilerden birisin. İyi ki tanımışın seni. Çok teşekkür ederim.

altindagdilek1504 Dilek, seni çok tesadüfen tanımışdım, iyi ki tanımışım. Çok konuda yardım etdin bana. Nerdeyse her şiire yorum yapıyorsun ve bu yorumlar beni çok mutlu ediyor, çok teşekkür ederim.

ilgi_istiyor evet, ilk iki bölüme yaptığın yorumlar benim için çok önemliydi. Çok güzellerdi, çok teşşekkür ederim. Yüzümde kocaman bir gülümsemeyle okumuşdum onları. İyi ki varsın.

Sizlere ne kadar teşekkür etsem az, iyi ki, varsınız, iyi ki tanımışım sizi...
Sevgilerimle, Elmira.

Gece mavisi| ŞiirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin